لاوروف: پزشکان شاریته برلین هیچ ماده سمی در ناوالنی پیدا نکردند

© Sputnik / Press service of the Ministry of Foreign affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: پزشکان شاریته برلین هیچ ماده سمی در ناوالنی پیدا نکردند
 لاوروف: پزشکان شاریته برلین هیچ ماده سمی در ناوالنی پیدا نکردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با نمایندگان اتحادیه مشاغل اروپایی در روسیه گفت که پزشکان کلینیک شاریته برلین هیچ ماده شیمیایی را در تجزیه و تحلیل الکسی ناوالنی پیدا نکردند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با نمایندگان اتحادیه مشاغل اروپایی در روسیه گفت که پزشکان کلینیک شاریته برلین هیچ ماده شیمیایی را در تجزیه و تحلیل الکسی ناوالنی پیدا نکردند.

لاوروف یادآوری کرد که پزشکان در اومسک تمام آنالیزهایی را که انجام داده اند ، تمام نتایج کارشان را در اختیار آلمانی ها قرار داده اند و آلمانی ها هنگام تحویل گرفتن ناوالنی، بلوگر روسی، امضا کردند که همه اطلاعات را دریافت کرده اند.

الکسی ناوالنی، بلوگر روسی به تاریخ 20 اگست هنگامی که از شهر تومسک به جانب مسکو پرواز داشت و در داخل هواپیما حالتش خراب شد، در شهر اومسک روسیه بستری شد. پس از انجام معاینات پزشکی، داکتران شهر اومسک دلیل این حالت ناوالنی را نقض سیستم سوخت و ساز (بیماری متابولیک) در نتیجه کاهش شدید شکر در خون، اعلام کردند. به گفته پزشکان اومسک، در خون و ادرار ناوالنی مواد زهری پیدا نکرده اند.

آلمان درخواست دسترسی کنسولی به ناوالنی را رد کرده‌است  - اسپوتنیک افغانستان
آلمان درخواست دسترسی کنسولی به ناوالنی را رد کرده‌است

قابل ذکر است که کابینه وزیران آلمان روز چهارشنبه (2 سپتمبر) اعلام کرد که متخصصان لابراتوار ارتش آلمان تشخیص کرده است که ناوالنی توسط یک ماده سمی از گروه "نوویچوک" مسموم شده است.

پس از سپری‌شدن دو روز، ناوالنی را در حالت وخیم توسط طیاره به کلینیک شاریته،  در برلین انتقال دادند.

کلینیک شاریته، به تاریخ 23 سپتمبر اعلام کرد که ناوالنی از بستر مرخص شده و وضعیت صحی وی قناعت‌بخش است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала