پیدا شدن مصئونیت در برابر ویروس کرونا پس از سپری نمودن بیماری سارس

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر پیدا شدن مصئونیت در برابر ویروس کرونا پس از سپری نمودن بیماری سارس
پیدا شدن مصئونیت در برابر ویروس کرونا پس از سپری نمودن بیماری سارس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در روسیه اعلام کرده است که ممکن است افرادی که بیماری سارس را پشت‌سر گذاشته باشند، در مقابل ویروس کرونا نیز مصئونیت پیدا کنند، اما تا هنوز معلوم نیست که این مصئونیت تا چه حدی موثر است.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه امروز (دوشنبه، ۵ اکتوبر) اعلام کرد: کسانی که به سارس (عفونت ویروسی حاد تنفسی) مبتلا شده باشند ممکن است در برابر کرونا مصونیت داشته باشند، اما هنوز موثر بودن آن مشخص نیست.

سازمان صحت: ممکن ۱۰ درصد مردم جهان به ویروس کرونا آلوده شده باشند - اسپوتنیک افغانستان
سازمان صحت: ممکن ۱۰ درصد مردم جهان به ویروس کرونا آلوده شده باشند

سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه نوشته است: "تحقیقاتی كه اخیراً توسط دانشمندان امریکایی انجام شده است، نشان می‌دهد كه فرد مبتلا به سارس فصلی می‌تواند به بسیاری از ویروس‌های کرونا از جمله کووید – ۱۹مصئونیت داشته باشد. محققان هنوز نمی‌توانند بگویند که چقدر چنین ایمنی موثر است".

در عین حال این سازمان تصریح کرد که هنوز شواهد علمی مبنی بر اینکه کسانی که به آنفلوانزا مبتلا شده اند، در برابر ویروس کرونا مصئونیت دارند، یافت نشده است.

براساس آخرین آمار، در سراسر روسیه بیش از ۱.۲ میلیون مورد ابتلا به بیماری کووید – ۱۹ به ثبت رسیده است که از آنجمله ۲۱۴۷۵ بیمار جان باخته اند و ۹۸۲۳۲۴ بیمار صحت‌یاب شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала