بشار اسد درمورد اشتراک وی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه ابراز نظر کرد

© Photo / Syrian Presidential Press and Information Office /  مراجعه به بانک تصاویر بشار اسد درمورد اشتراک وی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه ابراز نظر کرد
بشار اسد درمورد اشتراک وی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه ابراز نظر کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس جمهور سوریه با ابراز نظر درمورد احتمال شرکت وی در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور گفت که در آغاز سال آینده در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد، رئيس جمهور سوریه در مصاحبه با آژانس خبری ریا نووستی در رابطه به احتمال شرکت وی در انتخابات آینده ریاست جمهوری سوریه گفت که در آغاز سال ۲۰۲۱ در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

اسد از برنامه‌ دیدار با پوتین خبر داد  - اسپوتنیک افغانستان
اسد از برنامه‌ دیدار با پوتین خبر داد

بشار اسد از تاریخ ۱۷ جولای سال ۲۰۰۰ بدینسو رهبری سوریه را به عهده دارد. پیش از وی پدرش حافظ اسد که از سال ۱۹۷۱ رئيس جمهور سوریه بود، این کشور را رهبری می‌کرد.

بشار اسد درمورد اشتراک وی در انتخابات آینده ریاست جمهوری سوریه گفت: "هنوز زود است که در این باره صحبت کنیم، هنوز چند ماه دیگر پیشرو داریم. من در آغاز سال آینده در این مورد تصمیم خواهم گرفت".

قبل از این ولید معلم، وزیر خارجه سوریه اعلام کرده بود که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه با رایزنی‌ها مبنی بر قانون اساسی سوریه ارتباط ندارد. به گفته وی، انتخابات ریاست جمهوری سوریه چنانکه از قبل پلان شده بود، در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала