با نوجوان نابغه معاصر آشنا شوید

© Photo / Kevin Scott Ramos / Guinness World Recordsجکسون اسوالت پسر 12 ساله
جکسون اسوالت پسر 12 ساله  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نوجوانی 12 ساله از شهر ممفیس ایالت تنسی امریکا، به ابتکار خود، رآکتور هستوی فعال را در خانه مونتاژ کرد و به این شکل ثبت کتاب ریکاردهای گینس گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Unilad، جکسون اسوالت پسر 12 ساله از دستاورد تیلور ویلسون ریکارددار قبلی الهام گرفت که در 14 سالگی موفق به جمع آوری رآکتور شد ، شروع به ساخت رآکتور هسته ای خود کرد. اکنون اسوالت عنوان جوانترین فردی را که این رکورد را شکست ، دریافت کرده است.

روس‌اتم نخستین رآکتور شناور وطنی را به کار انداخت - اسپوتنیک افغانستان
روس‌اتم نخستین رآکتور شناور وطنی را به کار انداخت

این نوجوان ادعا می کند که همه کارها را خودش انجام داده است. وی توضیح داد که حدود دو سال است که روی این پروژه کار می کند و با مشکلاتی روبرو شده است که مانع او شده است. "این پروژه بسیار دشوار بود. من می گویم سخت ترین قسمت این بود که بفهمم چگونه می توان عایق هوا را ساخت. من حدود نیم سال وقت صرف کردم تا آن را درست کنم. "

با این وجود ، اسوالت کار خود را ادامه داد و والدینش او را در این کار تشویق کردند. مادر این مرد جوان گفت که او از پروژه پسرش هیجان زده است. وی گفت: "من همه چیز را قبل از رفتن به مراحل مختلف ، گوگل کردم." فعالیت آنلاین او با توجه به واکنش های هسته ای در خانه اش قابل درک است. این زن تأکید کرد که پسرش به خوبی توضیح می دهد که چه کاری انجام می دهد.

پیش از این گزارش شده بود که هرتفوردشایر پسری چهار ساله از شهر Cheshant در بریتانیا به جامعه افرادی با ضریب هوشی بالا Mensa پیوست ، او قبلاً به سه زبان مکالمه می کرد. مهارت خواندن او مانند كودكان هفت سال و ده ماهه است و مهارتهای ریاضی او مانند كودكان متوسط ​​شش و نیم سال است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала