ترامپ: خانواده بایدن جنایتکار است؛ آنها باید زندانی شوند

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ: خانواده بایدن جنایتکار است؛ آنها باید زندانی شوند
ترامپ: خانواده بایدن جنایتکار است؛ آنها باید زندانی شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با انتقاد از جو بایدن رقیب انتخاباتی خود گفت: خانواده نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری «جنایتکار» است و باید به زندان بروند.

  به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با اتخاذ مواضع تند علیه جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت که خانواده بایدن جنایتکار است.

دونالد ترامپ که در گردهمایی انتخاباتی خود در شهر «اوکالا» ایالت فلوریدا سخنرانی می‌کرد، افزود: خانواده بایدن جنایتکار است، اما رسانه‌ها و شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی روی جنایت و "فساد مالی" آنها سرپوش می‌گذارند.

ترامپ: در صورت پیروزی بایدن ممکن آمریکا را ترک کنم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: در صورت پیروزی بایدن شاید آمریکا را ترک کنم

افراد شرکت کننده در راهپیمایی سخنان رئیس جمهور را تکرار نموده فریاد زدند: «آنها بایست زندانی شوند».

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که اگر بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، چپ‌گراهای رادیکال اداره کشور را در دست خواهند گرفت.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین با اشاره به فراموشی جو بایدن رقیب  انتخاباتی دموکرات خود در به یاد آوردن نام یک سناتور آمریکایی، او را به پیری و زوال عقل متهم کرد.

این در حالی است که ترامپ در نظرسنجی‌های انتخاباتی در فاصله کمتر از سه هفته مانده تا انتخابات آمریکا از بایدن عقب است و ستاد انتخاباتی وی 135 میلیون دالر کمتر از نامزد حزب دموکرات درآمدزایی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала