سفیر روسیه: امریکا پیشنهاد پوتین درباره جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی 3 را بدون تجزیه و تحلیل رد کرد

© Sputnik / Vladimir Pesnyaسفیر روسیه: امریکا پیشنهاد پوتین درباره جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی 3 را بدون تجزیه و تحلیل رد کرد
سفیر روسیه: امریکا پیشنهاد پوتین درباره جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی 3 را بدون تجزیه و تحلیل رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه در ایالات متحده امریکا رد کردن پیشنهاد رئیس جمهور روسیه درباره پیمان جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی 3 از سوی امریکا را بدون تحلیل و بررسی ارزیابی کرد.

کاخ سفید پیشنهاد پوتین مبنی بر تمدید پیمان استارت نو را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
کاخ سفید پیشنهاد پوتین مبنی بر تمدید پیمان "استارت نو" را رد کرد
به گزارش اسپوتنیک، اناتولی انتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده امریکا گفت، ایالات متحده پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، برای تمدید پیمان جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی 3 را بدون تجزیه و تحلیل جدی رد کرد.

وی افزود: "دیروز، فضای اطلاعاتی ایالات متحده امریکا دو بار به حد انفجار رسید. نخستین انفجار زمانی بود که جهان شنید ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین در تلاش است تا پیمان کنترل تسلیحات را نجات دهد، گامی دیگر برای دیدار با امریکایی ها برمی دارد و انفجار دوم - هنگامی که امریکایی ها به طور قطعی و بدون هیچ گونه تحلیل جدی به نظر من، به سادگی پیشنهاد ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین را رد کردند".

یادآوری می کنیم، که در 16 اکتبر ولادیمیر پوتین در نشستی با اعضای دایمی شورای امنیت روسیه پیشنهاد کرد، که توافقنامه کنونی را دستکم برای یک سال و بدون هیچ گونه شرطی تمدید کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала