بعضی غذاها را نباید در یخچال نگهداری کرد

© Fotolia / Stokketeبعضی غذاها را نباید در یخچال نگهداری کرد
بعضی غذاها را نباید در یخچال نگهداری کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به عقیده متخصص تغذیه ، بهتر است غذای خشک در حرارت اتاق و غذای مرطوب در یخچال نگهداری شود.

به گزارش اسپوتنیک، امی توووینن، مدیر توسعه سازمان خانگی فنلند طی مصاحبه ای اظهار داشت، محصولاتی که نیازی به نگهداری در فضائی سرد را ندارند یا از درجه حرارت کم یا رطوبت هوا خراب می شوند ، نباید در یخچال نگهداری کرد.

Сближение автоматического транспортного корабля ATV-3 с МКС. - اسپوتنیک افغانستان
ساخت نخستین یخچال فضایی در روسیه

وی یادآوری کرد که بهتر است غذای خشک در حرارت اتاق و غذای مرطوب در یخچال نگهداری شود. نان، ریحان ، پاکت های باز قهوه را در یخچال نگهداری نکنید، زیرا این محصول بوی دیگر دارد که یخچال بوی آنرا به راحتی جذب می کند. علاوه بر این، شکلات را نباید در یخچال قرار دهید، زیرا این کار می تواند مزه آن را تغییر دهد، در حالی که رایحه شکلات سرد کاملاً مشخص نیست.

این متخصص در ادامه می گوید ، کیله باید در دمای اتاق نیز نگهداری شود ، حتی اگر خیلی زود تیره شود.

این متخصص توصیه کرد تخم مرغ را می توان هم در دمای اتاق و هم در یخچال نگهداری کرد. وی گفت ، با این حال تخم مرغ های مورد استفاده برای پخت و پز باید در دمای اتاق نگهداری شوند.

خانم تووینين اضافه کرد: خردل ، سس بادنجان رومی ، رب بادنجان روی "قبل از باز کردن باید در حرارت اتاق نگهداری شود، بعد از باز کردن در یخچال قرار گیرد." گفته شد ، بهترین مکان برای نگهداری محصولات مانند روغن نباتی مکانی کمی سرد، خشک و تاریک می باشد، در حالی که روغن نباتی بهتر است در یخچال نگهداری شود.

سبزیجاتی مانند بادرنگ، بادنجان رومی ، مرچ شیرین و کاهو معمولاً در حرارت اتاق یا در محفظه خنک یخچال نگهداری می شوند. بادنجان رومی طعم خود را در محیط بیرون بهتر حفظ می کند و در حرارت اتاق بهتر رسیده و طعم آن بهتر می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала