نابغه خوردسال آمریکایی وارد دانشگاه هوا فضا شد

CC0 / / Artificial intelligence brain think
Artificial intelligence brain think - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نابغه کوچک آمریکایی سال دوم تحصیل در دانشگاه مهندسی هوا فضای ایالات متحده را آغاز نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از People پسر دوازده ساله ای از ایالات متحده آمریکا، تحصیل در سال دوم رشته مهندسی در دانشگاه هوافضای آمریکا را آغاز نموده است.

کالب اندرسون 12 ساله یکی از ساکنان ایالت جورجیا در آمریکا در نه ماهگی زبان اشاره را آموخت. او خیلی زود شروع به خواندن کرد و در دو سالگی حل مسائل ریاضی را آموخت. سپس والدین پسرشان را به صنف اول مکتب فرستادند.

وی با یادآوری خاطرات دوران مکتب می‌گوید: "خوب بخاطر دارم که همه صنفی هایم از من بلندتر بودند. آن زمان من آنقدر کوچک بودم که به سختی می توانستم راه بروم.

به دلیل توانایی های برجسته و سطح بالای هوش، این  پسر در سه سالگی در MENSA "انجمن افرادی با ضریب هوشی بالا" پذیرفته شد .

والدین این نابغه گفتند:  «او در کسب ریاضیات از همتایان خود به مراتب پیشتر بود.  ما بلافاصله فهمیدیم که کالب خاص است».

وی در سن 11 سالگی وارد دانشکده فنی Chattahoochee شد.

اکنون این  نابغه نوجوان 12 ساله است و سال دوم را سپری می کند. وی طی دو سال مدرک کارشناسی مهندسی هوا فضا را دریافت خواهد کرد. این پسر گفته است که آگاهانه انتخاب شغل آینده خود را انجام داده است: «از کودکی آرزوی پرواز به فضا را داشتم».

 اندرسون مشتاق تحصیل در انستیتوت فناوری جورجیا یا انستیتوت فناوری ماساچوست است. وی امیدوار است که این امر به وی کمک کند تا در تسلا و ایلان ماسک بنیانگذار SpaceX کارآموزی کند.

والدین به پسر خود بسیار افتخار می کنند. مادر این پسر امیدوار است که مثال کالب به همه ثابت کند که بچه های سیاه پوست می توانند موفقیت های بزرگی کسب کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала