کشف تصاویر حاوی "محتوای جنسی" در لپ‌ تاپ پسر بایدن

© AFP 2023 / -کشف عکس های دختران زیر سن در لپ‌ تاپ پسر بایدن
کشف عکس های دختران زیر سن در لپ‌ تاپ پسر بایدن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در لپ‌تاپ پسر جوبایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عکس های از دختران خوردسال زیر سن قانونی پیدا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه Washington Examiner  نوشته است که رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفته است شواهدی از فساد اخلاقی و تصاویر حاوی محتوای  جنسی مربوط به دختران زیر سن قانونی را در لپ تاپ پسر جو بایدن، کاندیدای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا پیدا نموده است.

گفته شده است که جولیانی این مواد را به پلیس ایالت دلاور فرستاد.

ترامپ: خانواده بایدن جنایتکار است؛ آنها باید زندانی شوند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: خانواده بایدن جنایتکار است؛ آنها باید زندانی شوند

 وکیل ترامپ گفته بزودی اسناد دیگری را هم از روی لپ تاپ مذکور علیه جو بایدن و پسرش منتشر خواهد کرد.

جولیانی در صحبت با شبکه تلویزیونی تلویزیونی Newsmax پیام های از هانتر بایدن، پسر نامزد دموکرات آمریکا را برای  تأیید سخنان خود نشان داد.

 بایدن جونیور دراین پیام ها در مورد رابطه اش با هاله بایدن (بیوه برادرش) برای پدرش خبر داده بود. گزارش ها می گویند که این زن بیوه پسر بایدن را به "رفتار نامناسب با خردسالان" متهم کرده  و گفته است که بایدن را برهنه در حالت صحبت کردن در Facetime با یک دختر 14 ساله دیده است.

 گفته شده که این‌ها آخرین شواهد یا آخرین لپ تاپ نیستند. این دومین لپ تاپ حاوی شواهدی از فساد هستند و به بایدن و پسرش مربوط می‌شوند.

اخیرا روزنامه آمریکایی نیویورک پست در گزارشی اعلام کرد ایمیل‌هایی را «رودی جولیانی»، وکیل شخصی ترامپ از لپ تاپی شکسته که در یک ورکشاپ  لوازم کامپیوتری رها شده بود و بعد به دست اف‌بی‌آی کشف و ضبط شد، علیه بایدن‌ها به دست آورده و در اختیار این روزنامه قرار داده است.

در همین حال، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات پس از نشر این گزارش در این زمینه در توییتی نوشت: «لپ تاپ "هانتر بایدن" برای کل خانواده بایدن و  به ویژه برای پدرش "جو بایدن" یک فاجعه است. این اکنون یک واقعیت اثبات شده و غیرقابل انکار است که همه آن اطلاعات واقعی هستند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала