شوخی بی‌مورد ترامپ در باره کلینتون

© AFP 2023 / Rick WilkingКандидат в президенты США от демократов Хиллари Клинтон на дебатах с Дональдом Трампом
Кандидат в президенты США от демократов Хиллари Клинтон на дебатах с Дональдом Трампом  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یکی از گردهمایی های انتخاباتی دونالد ترامپ بار دیگر هیلاری کلینتون را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، هنگام سخنرانی دونالد ترامپ  رئیس جمهور آمریکا، در برابر رای دهندگان در ایالت پنسیلوانیا میکروفون ناگهانی خاموش شد، رئیس جمهور پس از رفع مشکل ، به شوخی گفت که هیلاری کلینتون "سرکش" مقصر است.

رئیس جمهور که با هواداران صحبت می کرد ، ناگهان صحبت خود را متوقف و به میکروفون خود اشاره کرد. شخصی در میان جمعیت فریاد زد: "میکروفن را دوباره روشن کنید!" یک دقیقه بعد ، میکروفون دوباره فعال شد.

کلینتون: کاهش من به جای بایدن به ترامپ می‌گفتم «خفه شو» - اسپوتنیک افغانستان
کلینتون: کاهش من به جای بایدن به ترامپ می‌گفتم «خفه شو»

ترامپ گفت: " میکروفون دوباره کار می کند؟ بله! جالب است که چه کسی این کار را انجام داده است؟ من فکر نمی کنم این جو بوده باشد، می دانید چه کسی بود؟ هیلاری کلینتون "سرکش".

انتخابات قرار است در تاریخ 3 نوامبر برگزار شود. ترامپ و بایدن برای تصدی پست ریاست جمهوری با هم می جنگند. بیشتر نظرسنجی‌ها حاکی از بالا بودن شانس پیروزی جو بایدن در انتخابات هستند. حتی برخی از تحلیلگران از یک پیروزی قاطع برای او سخن می‌گویند.

با وجود این خوش‌بینی، دموکرات‌ها که بدشانسی سال 2016 را تجربه کرده‌اند، از پیروزی خیلی مطمئن نیستند. در آن سال نظرسنجی‌ها آرای هیلاری کلینتون را در ایالت‌های پنسیلوانیا و میشیگان و ویسکانسن بین سه تا بالای پنج درصد جلوتر از دونالد ترامپ ارزیابی کرده بودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала