نخستین سخنرانی حضوری اوباما در حمایت از جو بایدن

© REUTERS / Kevin Lamarqueنخستین سخنرانی حضوری اوباما در حمایت از جو بایدن
نخستین سخنرانی حضوری اوباما در حمایت از جو بایدن  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده امریکا برای اولین بار در یک سخنرانی حضوری در حمایت از جو بایدن نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین امریکا در حمایت از جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 امریکا، در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا سخنرانی کرد.

او گفت: من برگشتم تا از شما بخواهم کمک کنید تا جو بایدن و کاملا هریس وارد کاخ سفید شوند.

اوباما در این سخنرانی به انتقاد از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا پرداخت و گفت: ترامپ به هرکس که از وی حمایت نکند اهانت کرده و یا اینکه وی را به زندان تهدید می‌کند. این رفتار عادی یک رئیس‌جمهور نیست.

وی که در نخستین سخنرانی حضوری در حمایت از جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری صحبت می کرد، با بیان اینکه امریکا تحمل چهار سال دیگر عقب رفت را ندارد جوانان را به رای دادن به بایدن تشویق کرد.

اوباما از شیوه مدیریت دولت ترامپ در زمینه شیوع کرونا هم انتقاد کرد و گفت: ترامپ برای حمایت خودش گام‌های اساسی در زمینه همه‌گیری را اتخاذ نکرد چگونه می‌خواهید که وی از ما حمایت کند.

وی همچنین افزود که مشاغل خرد همچنان در تنگنای وخیمی قرار دارند و اطمینان دارد که در صورت پیروزی بایدن و هریس، کمک یارانه‌ای بعدی به مشاغل خرد داده خواهد شد.

اوباما از توئیت های ترامپ هم انتقاد کرده و گفت: توییت کردن در تلویزیون کارها را اصلاح نمی‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала