واکسین آنفلوانزا در کوریای جنوبی جان 28 تن را گرفت

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر واکسین آنفلوانزا در کوریای جنوبی جان 28 تن را گرفت
واکسین آنفلوانزا در کوریای جنوبی جان 28 تن را گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک جوان 17 ساله ساکن اینچئون اندکی پس از واکسیناسیون جمعه گذشته درگذشت و پس از آغاز واکسیناسیون رایگان، تعداد کشته شدگان در سرتاسر کشور به اوج رسید.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز کنترل بیماری و صحت کره کوریای جنوبی "KCDA"، اعلام کرد که تا 4 بعد از ظهر، 22 اکتوبر، 25 قربانی به دلیل تزریق واکسین گریب یا آنفلوانزا به ثبت رسیده است. تنها امروز 12 مورد از این نوع به ثبت رسیده است.

اشتراک‌کننده تست واکسین ضد کرونای آکسفورد، در برازیل جان باخت - اسپوتنیک افغانستان
اشتراک‌کننده تست واکسین ضد کرونای آکسفورد، در برازیل جان باخت

جمعه گذشته، یک جوان 17 ساله ساکن شهر اینچئون پس از تزریق واکسین درگذشت، پس از شروع واکسیناسیون رایگان برای سالمندان بالای 70 سال، تعداد قربانیان به شدت در سراسر این کشور افزایش یافت. مقام‌های محلی می گویند که تاکنون 28 تن در سراسر کشور جان خود از دست داده است.

تاکنون تائید نشده است که همه افراد به دلیل تزریق واکسین گریب جان خود را از دست دادند، 88 درصد قربانیان بالای 60 سال سن دارند که بسیاری از آنان از قبل مریضی داشته اند.

یونگ یونجونگ،  رئیس مرکز کنترل بیماری و صحت کره کوریای جنوبی اعلام کرد که در صورت تشخیص ارتباط مستقیمی بین مرگ و واکسین، تزریق واکسین متوقف می‌شود، و مجدداً بررسی خواهد شد.

مرکز طبی قانونی دولت قبلاً به پولیس در اینچئون گفته است که علت مرگ یک پسر مدرسه ای 17 ساله که دو روز پس از واکسیناسیون آنفلوانزا درگذشت و باعث ایجاد ترس شد، مربوط به واکسین نبوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала