تصمیم قاطع ترامپ برای اخراج وزیر دفاع و دو مقام مهم دولت آمریکا

© REUTERS / Jonathan Ernstتصمیم قاطع ترامپ برای اخراج وزیر دفاع و دو مقام مهم دولت آمریکا
تصمیم قاطع ترامپ برای اخراج وزیر دفاع و دو مقام مهم دولت آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ قصد دارد بلافاصله بعد از پیروزی مارک اسپر وزیر دفاع این کشور، کریستوفر ری، رئیس پلیس فدرال وجینا هاسپل رئیس سازمان سیا را از مقام های شان برکنار کند.

به گزارش اسپوتنیک، پایگاه خبری  Axiosبه نقل از منابع آگاه در کاخ سفید خبر داده است که اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر برنده شود لیستی از اخراجیهای دولت را آماده کرده است.

به گفته دو مقام مطلع، ترامپ قصد دارد بلافاصله بعد از پیروزی «کریستوفر ری» رئیس پلیس فدرال، «جینا هاسپل» رئیس سازمان سیا و «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور را برکنار کند و افراد جدیدی را جایگزین آنها کند.

مشاور دونالد ترامپ در امور روسیه برکنار شد  - اسپوتنیک افغانستان
مشاور دونالد ترامپ در امور روسیه برکنار شد

براساس این گزارش، لیست افرادی که قرار است عوض شوند طولانی است اما این سه نفر در اولویت هستند و اول از همه رئیس اف بی آی قرار دارد.

نشریه در ادامه توضیح داده است که کریستوفر ری و جینا هاسپل در حلقه داخلی ترامپ در کاخ سفید جزو غیرقابل اعتمادترینها هستند و اگر دردسرهای انتخاباتی و تبعات آن نبود هر دوی آنها را حتی قبل از انتخابات تغییر می‌داد. 

پیش از این گزارش شده بود که رئیس کارکنان کاخ سفید از کارکنان این ستاد نیز خواسته است که همگی استعفای خود را آماده کنند تا در صورت پیروزی ترامپ دست وی برای تغییر و تحولات جدید باز باشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала