CNN: آمریکا برای شورش های داخلی در انتخابات آماده می‌شود

© AFP 2023 / Robyn BeckCNN: آمریکا برای شورش های داخلی در انتخابات آماده می‌شود
CNN: آمریکا برای شورش های داخلی در انتخابات آماده می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی گزارش ها می‌رساند که وزارت امنیت داخلی آمریکا در حال آماده شدن برای مقابله با هرگونه آشوب و ناآرامی‌های مدنی پس از پایان انتخابات 2020 است.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه خبری CNN با استناد از منابع معتبر از آمادگی وزارت امنیت داخلی ایالات متحده برای مواجهه شدن با درگیری های احتمالی در زمینه انتخابات قریب الوقوع آمریکا خبر داده است.

شبکه خبری به نقل از کن کوچینلی، قائم مقام وزارت امنیت داخلی آمریکا گفته است، در صورت نیاز "تیم های ویژه" برای مقابله در درگیری های احتمالی آماده واکنش شده اند.

آمادگی وزارت امنیت داخلی آمریکا شامل اعزام سریع نیرو توسط اداره مهاجرت و گمرک و حفاظت از مرزها به شهرهای درگیر برای مقابله با معترضان به نتایج انتخابات سوم نوامبر است.

Сенатор Джо Байден  - اسپوتنیک افغانستان
تعهد جالب جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات آمریکا

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، با بیان اینكه قصد پیروزی در انتخابات را دارد ، بارها از پاسخ دادن به سوالات روزنامه نگاران در مورد انتقال مسالمت آمیز قدرت در صورت از باخت در انتخابات خودداری كرد.

پیش از این آژانس‌های اجرای قانون و مهاجرت آمریکا برای سرکوب اعتراضات سراسری ضد نژادپرستی در پورتلند، سیاتل و واشنگتن مورد استفاده قرار گرفته بودند.

مقامات محلی بر این باورند که تصمیم دولت ترامپ در استفاده از نیروهای فدرال برای مقابله با اعتراضات خشونت آمیز موجب ایجاد ناآرامی های مدنی در شهرهای آنها شده است.

بعد از قتل ظالمانه فلوید توسط خشونت پلیس آمریکا، نظرسنجی های اخیر نشان می‌دهد که اکثر مردم آمریکا دیگر متوجه شده اند که چرا جامعه سیاهپوستان آمریکا دیگر به پلیس این کشور اعتماد ندارند.

گفتنی است جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2020 با تکیه بر حمایت قاطع رأی‌دهندگان سیاه‌پوست، برنده مرحله مقدماتی حزب دموکرات شد؛ کسانی که موجب پیروزی حیرت‌انگیز او در کارولینای جنوبی و پیروزی‌ او در هفته‌های بعد شدند.

بایدن کارزار خود را بر چارچوب مخالفتش با اظهارات و اعمال نژادپرستانه ترامپ، از جمله پرسش از تابعیت باراک اوباما و ارجاع به اعتراضات برترپنداری نژاد سفید در شارلوتزویل، ویرجینیا و معترضان مقابل آن‌ها، و این گفته ترامپ که در هر دو طرف اعتراضات آدم‌های خوبی وجود داشته‌اند، بنا ساخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала