واکسین اسپوتنیک وی روسی به سازمان بهداشت جهانی برای ثبت فرستاده شد

© Photo / Russian Direct Investment Fund واکسین اسپوتنیک وی روسی به سازمان بهداشت جهانی برای ثبت فرستاده شد
 واکسین اسپوتنیک وی روسی به سازمان بهداشت جهانی برای ثبت فرستاده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه برای تسریع روند ثبت واکسین ضد کرونای «اسپوتنیک وی» به سازمان بهداشت جهانی درخواست هایی را ارسال کرد.

آغاز پژوهش هند بر روی واکسین اسپوتنیک وی روسی  - اسپوتنیک افغانستان
آغاز پژوهش هند بر روی واکسین اسپوتنیک وی روسی 
به گزارش اسپوتنیک، کریل دمیتریف مدیر صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت: "ما درخواستی برای ثبت سریع و تایید واکسین به سازمان بهداشت جهانی ارائه داده ایم که به شما اجازه می دهد اسپوتنیک وی در لیست داروهایی که دارای استانداردهای پیشرو کیفیت، ایمنی و اثربخشی هستند، قرار گیرد. ما می خواهیم از سازمان بهداشت جهانی برای همکاری فعالانه خود سپاسگزاری و قدردانی کنیم و منتظر موفقیت آمیز فرآیند پیش تاییدیه در همه مرحله های اصلی هستیم".

برنامه پیش صلاحیت سازمان ملل متحد تنها برنامه جهانی تضمین کیفیت دارو است، که توسط سازمان بهداشت جهانی هماهنگ می شود.
این سازمان کیفیت، ایمنی و اثربخشی داروها را ارزیابی می کند. با توجه به انطباق با الزامات و استانداردها، این دارو در لیست موجود است، که توسط سازمان های خریدار بین المللی و کشورها برای مدیریت خرید عمده دارو استفاده می شود.
برای یک بیماری همه گیر، ثبت سریع واکسین باعث می شود دارو در یک بازه زمانی کوتاه تر نسبت به روش های معمول در دسترس جهانیان قرار گیرد.

یادآوری می کنیم، که در ماه اگوست وزارت بهداشت روسیه از ثبت نخستین واکسین ضد کرونا در جهان برای پیشگیری از آلوده شدن به این بیماری که توسط مرکز پژوهشی الکتروکیمیایی گامالیه تهیه شده بود به نامه اسپوتنیک وی ثبت کرد. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала