از معروف ترین تلفن های هوشمند 5G نامبرده شد

© REUTERS / Kim Hong-Ji/The logo of Samsung Electronic is seen at its headquarters in Seoul, South Korea, in this file photo taken on April 4, 2016.
The logo of Samsung Electronic is seen at its headquarters in Seoul, South Korea, in this file photo taken on April 4, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تلفن های هوشمند سامسونگ یکی از پرتقاضاترین گوشی در بازار 5G ثابت شده است.

به گزارش اسپوتنیک در حال حاضر کمپانی سامسونگ مشهورترین تولیدکننده گوشی‌های 5 G در جهان است و در رده‌های مختلف پرچم‌دار و میان‌رده مدل‌هایی را به بازار روانه کرده و بالاخره اولین نسل از آیفون‌های 5G  هم به میدان آمدند.

تحقیقات در زمینه توسط وب سایت آژانس  Strategy Analytics، منتشر شده است.

Samsung از گوشی‌های هوشمند Galaxy Z Flip رونمایی کرد+عکس و ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
سامسونگ از گوشی‌های هوشمند Galaxy Z Flip رونمایی کرد+عکس و ویدیو

گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا دو پرچم‌دار جدید سامسونگ هستند که در کنار ویژگی‌های جذاب و قلم کاربردی که امضای برند نوت است، از شبکه 5 G پشتیبانی می‌کنند. این خانواده از چیپست اسنپ‌دراگون 865 پلاس استفاده می‌کنند و در قاب پشتی خود میزبان دوربین‌های سه‌گانه‌ هستند.

نوت 20 با باتری 4300 میلی آمپر ساعتی، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به نوعی بردار کوچکتر محسوب می‌شود. در سوی دیگر نوت 20 اولترا با 12 گیگابایت حافظه رم و 128 / 512 گیگابایت حافظه داخلی حضور دارد که نسخه پریمیوم نوت 20 به شمار می‌آید.

گلکسی نوت 20 با قیمت 999 دالر به فروش می‌رسد و گلکسی نوت 20 اولترا با قیمت پایه 1299 دالر برای نسخه پایه 128 گیگابایتی و 1499 دالر برای نسخه 256 گیگابایتی به بازار عرضه شده است.

سامسونگ که به طور فعال نسل جدید تلفن های هوشمند را به بازار عرضه می کند، دستگاه سامسونگ A42 5G را در اواسط ماه اکتبر معرفی کرد. این مدل در بخش خود بیشترین بودجه را دارد و هزینه آن 455 دالر بود. پیش از این ، مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند موجود در بازار ، Galaxy A51 5G بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала