کشف راهی برای شناسایی جنگنده اف-35 امریکا

عضو شوید
سیستم‌های عامل شبکه‌ای و همجوشی‌ داده‌ها می‌توانند به شناسایی، ردیابی و احتمالاً در نابودی جنگنده‌های رادارگریز مانند اف-35 امریکایی و راکت‌های کروز که قابلیت پنهان شدن از دید رادار را دارند، کمک کنند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه The Drive در مقاله جدیدش نوشته است که سیستم‌های عامل شبکه‌ای و همجوشی‌ داده‌ها می‌توانند به شناسایی، ردیابی و احتمالاً در نابودی جنگنده‌های رادارگریز مانند اف-35 امریکایی و راکت‌های کروز که قابلیت پنهان شدن از دید رادار را دارند، کمک کنند.

این نشریه یادآور می‌شود، نمونه‌ای از چنین سیستم‌ها سیستم فرماندهی دفاع راکتی و هوایی یک پارچه  امریکایی (IBCS) است که تعامل عناصر ضد راکتی و سیستم هوایی را تضمین می‌کند.

نویسندگان این مقاله به این نکته توجه کردند که سیستم کنترول آتش یکپارچه به شما امکان می‌دهد انواع تهدیدات هوایی و راکتی را جمع‌آوری، شناسایی و از بین ببرید.

این نشریه خاطرنشان می‌کند که پس از شناسایی تهدید، سیستم داده‌های منابع مختلف را باهم ترکیب کرده، آنها را تجزیه و تحلیل می‌کند و فقط پس از آن راهی موثر برای از بین بردن آنها ارائه می‌دهد.

پیش از این، پروفسور جاپانی «کازوهیسا اوگاوا» گفته بود که می‌توان جنگنده‌های رادارگریز را با استفاده از ماهواره‌های جاسوسی از فضا شناسایی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала