ایوانکا ترامپ در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کمپاین انتخاباتی ریکارد زد

© AP Photo / Evan Vucciایوانکا ترامپ در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کمپاین انتخاباتی ریکارد زد
ایوانکا ترامپ در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کمپاین انتخاباتی ریکارد زد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر رئيس جمهور امریکا در چوکات جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کمپاین انتخاباتی دونالد ترامپ بیش از ۳۵ میلیون دالر را جمع‌آوری نموده، ریکارد باراک اوباما در جمع‌آوری کمک‌ها در یک شبانه روز را شکست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا ریکارد باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین امریکا در جمع‌آوری کمک‌های مالی در یک شبانه روز را شکست.

فارن پالیسی: ترامپ و بایدن برنامه‌ای برای حضور یا خروج از افغانستان ندارند - اسپوتنیک افغانستان
فارن پالیسی: ترامپ و بایدن برنامه‌ای برای حضور یا خروج از افغانستان ندارند

اوباما در سال ۲۰۱۴ در جریان کمپاین انتخاباتی در یک روز ۳.۸ میلیون دالر جمع‌آوری کرد، در حالیکه ایوانکا در ماه سپتمبر سال جاری توانست در شهر اوستین در تکزاس امریکا ۴.۵ میلیون دالر جمع‌آوری کند.

براساس گزارش نشریه Hill، ایوانکا ترامپ توانسته است تنها در یک هفته اخیر حدود ۱۳ میلیون دالر جمع‌آوری کند.

پیش از این گزارش شده بود که ترامپ در مصارف انتخاباتی و جمع‌آوری کمک‌های مالی از جو بایدن عقب مانده است. بایدن تنها از آغاز ماه سپتمبر حدود ۹۵ میلیون دالر را در راستای تبلیغات تلویزیونی به مصرف رسانیده است در حالیکه ترامپ تنها ۴۱ میلیون دالر را مصرف این کار کرده است.

بایدن در طول ماه سپتمبر مبلغ ریکاردی ۳۸۳ میلیون دالر را برای کمپاین انتخاباتی جمع‌آوری کرده است. ترامپ در جریان ماه سپتمبر ۲۴۷ میلیون دالر جمع‌آوری نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала