اقدامات محرم پنتاگون برای مقابله با روسیه

عضو شوید
برخی گزارش ها می‌رساند که وزارت دفاع آمریکا، اقدامات محرمی را جهت مقابله با "تهدید" روسیه و چین روی دست گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Wall Street Journal، وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا "پنتاگون" به طور مخفیانه فراخواندن "آتش های نظامی" خود را از سفارت خانه های  مختلف در سراسر جهان آغاز کرده است.

پنتاگون معتقد است که برای مقابله با تهدید" روسیه و چین به چنین اقداماتی نیاز است.

مارک اسپر، وزیر دفاع ایالات متحده ، قبلاً دستور داد که آتشه ها و وابستگان نظامی را در برخی از کشورها با تنزل مقام جایگزین کند. براساس دستور رئیس پنتاگون، در انگلیس، ترکیه، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، کویت، مصر، پاکستان و عراق، افسران عالی رتبه با درجه دگروالی و کاپیتان های درجه یک به جای جنرالان وادمیرال ها منصوب شدند.

بایدن: روسیه بزرگترین تهدید برای آمریکا است - اسپوتنیک افغانستان
بایدن: روسیه بزرگترین تهدید برای آمریکا است

علاوه بر این، تصمیمات جدید می تواند مطابق با قانون سال 2017 اتخاذ شود. این امر پنتاگون را موظف می کند که 110 نفر را در درجه جنرال یا دریادار تا دسامبر 2022 کاهش دهد.

روزنامه خاطرنشان می کند که اعضای احزاب جمهوری خواه و دموکرات در کنگره با چنین اقدامات وزارت دفاع مخالف هستند: آنها معتقدند که این اقدامات می تواند به روابط با متحدان آسیب برساند.

 برخی مقامات اظهار داشتند که ، اقدامات پنتاگون برعکس منجر به تقویت موضع روسیه و چین در خاورمیانه و آفریقا خواهد شد.

آتشه های نظامی آمریكا، آموزش نظامی کشور های مختلف خارجی را نظارت می كنند ، داده های اطلاعاتی را جمع بندی نموده، خرید و فروش سلاح را تنظیم  و در مواقع اضطراری منابع نظامی آمریكا را هماهنگ می كنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала