روسیه: واکسن کرونای Sputnik V به زودی به دسترس آرژانتین قرار داده خواهد شد

© Photo / RDIF روسیه: واکسن Sputnik V برای آرژانتین بزودی تولید می‌شود
 روسیه: واکسن Sputnik V برای آرژانتین بزودی تولید می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه اعلام کرد که واکسن Sputnik V برای آرژانتین توسط شرکای شرکت سرمایه گذاری های مستقیم روسیه در هند ، چین و کوریا تولید می شود.

به گزارش اسپوتنیک، کریل دمیتریف، مدیر صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد که واکسن Sputnik V برای آرژانتین توسط شرکای این صندوق در هند، کوریا، چین و تعدادی دیگر از کشورهایی که در حال تولید واکسن روسی هستند تولید خواهد شد.

تولید دومین واکسن ضد کرونا در روسیه آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
تولید دومین واکسن ضد کرونا در روسیه آغاز شد

روز گذشته رسانه های آرژانتینی به نقل از آلبرتو فرناندز رئیس جمهور این کشور اعلام نمودند که آرژانتین از ماه دسامبر امسال تا جنوری سال آینده حدود 25 میلیون دوز واکسن کرونای « Sputnik V »  را به عنوان کمک دریافت خواهد کرد. به گفته منابع دولتی، 10 میلیون از 25 میلیون دوز به عنوان کمک به آرژانتین اهدا می شود.

رئیس صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه با رد "ادعای مربوط به اهدای واكسن" گفت این اطلاعات اصلا با واقعیت مطابقت ندارد.

 روسیه نخستین کشور جهان است که پیش از این واکسن علیه عفونت ویروس کرونا را ثبت کرد. وزارت بهداشت روسیه این واکسن که را که  Sputnik V " " نامگذاری شده  و توسط مرکزتحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالی با حمایت صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است، در تاریخ 11 آگست به ثبت رسانده بود. استفاده همگانی از این واکسن، در مسکو و برخی مناطق دیگر روسیه، در سطح محدود، دیگر آغاز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала