انتقال بیماران کرونا از فرانسه به آلمان

© Sputnik / Dominique Boutin /  مراجعه به بانک تصاویر ارسال بیماران کرونا از فرانسه به آلمان
ارسال بیماران کرونا از فرانسه به آلمان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فشار بر برخی از بیمارستان‌های فرانسه در حدی است که این کشور تصمیم گرفته برخی بیماران مبتلا به ویروس کرونا را به آلمان ارسال کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از La Provence مقامات فرانسه تصمیم گرفته اند بیماران مبتلا به ویروس کرونا را برای معالجه به آلمان بفرستند.

وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد فشار بر برخی از بیمارستان‌های این کشور در حدی است که تصمیم گرفته است برخی از بیماران را به آلمان منتقل کند. بلژیک از مدتی پیش بخشی از بیماران را به آلمان می‌فرستد.

نگرانی دانشمندان از اوج‌گیری دوباره کرونا در فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
نگرانی دانشمندان از اوج‌گیری دوباره کرونا در فرانسه

فردریک والتو، رئیس فدراسیون بیمارستان های دولتی فرانسه، از افزایش حجم کار و کمبود مکان در موسسات پزشکی شکایت دارد. به گفته وی ، اوضاع به ویژه در مناطق Auvergne-Rhône-Alpes و Haut-de-France دشوار بود.

وی گفت: "انتقال بیماران به مناطق دیگر، حتی به سایر کشورها، به کاهش حجم کار کمک می کند. گاهی اوقات لازم است تا این‌کار صورت گیرد".

 وی افزود که انتقال برخی از بیماران برای روزهای آینده برنامه ریزی شده است.

براساس برخی گزارش ها  موارد ابتلا به ویروس کرونا در اروپا به 11 میلیون نفر رسیده است.

طی روزهای گذشته در بلژیک، فرانسه و آلمان مقررات قرنطینه به اجرا درآمد. طبق این مقررات اکثر فضاهای عمومی از جمله رستوران‌ها و فروشگاه‌های غیرضروری تعطیل شده است ولی فعالیت مراکز آموزشی ادامه دارد.

بر اساس آخرین آمار ها مجموع مبتلایان در فرانسه با با ثبت 46 هزار و 290 مورد جدید طی شبانه‌روز گذشته به یک میلیون و 502 هزار و 915 نفر افزایش یافت.

ژان کاستکس، نخست‌وزیر فرانسه طی اظهاراتی در شبکه تلویزیونی  این کشور اعلام کرد که در هر 30 ثانیه یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала