ادعای تازه ترامپ درباره تقلب در انتخابات

© REUTERS / CARLOS BARRIAادعای تازه ترامپ درباره تقلب در انتخابات
ادعای تازه ترامپ درباره تقلب در انتخابات  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور فعلی امریکا در پیامی توییتری ادعا کرد، ده‌ها هزار رای غیرقانونی در پنسیلوانیا و دیگر ایالت‌ها نتیجه انتخابات را تغییر داد و پیروزی را از او گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده امریکا در پیامی توییتری ادعا کرد، ده‌ها هزار رای غیرقانونی در پنسیلوانیا و دیگر ایالت‌ها نتیجه انتخابات را تغییر داد و پیروزی را از او گرفت.

ترامپ: بایدن غیرقانونیاعلام پیروزی می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: بایدن "غیرقانونی" اعلام پیروزی می‌کند

 ترامپ امروز شنبه (7 نوامبر) بار دیگر با انتشار پیامی در توییتر از وقوع تقلب گسترده در شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا به نفع رقیب انتخاباتی خود گفت: ده‌ها هزار رای به صورت غیرقانونی بعد از ساعت 20:00 دریافت شد و این موضوع به طور کامل و به راحتی نتایج انتخابات در پنسیلوانیا و برخی دیگر از ایالت‌ها را عوض کرد.

وی همچنان نوشته است: در یک موضوع جداگانه، اجازه بررسی صدها هزار رای داده نشد. این موضوع هم نتیجه انتخابات را در ایالت‌های متعددی شامل پنسیلوانیا عوض می‌کرد؛ ایالت‌هایی که همه فکر می‌کردند در شب انتخابات به راحتی (من در آنها) پیروز می‌شدم اما یک مرتبه پیشتازی بالای من ناپدید شدند بدون این که به کسی اجازه بررسی (آرا) داده شود.

ترامپ در ادامه نوشت: اتفاق‌های بدی در جریان آن ساعت‌هایی که به طرزی شرورانه و خشونت آمیز اجازه بررسی (آرا) به منظور ایجاد شفافیت داده نشد، افتادند.

مقامات محلی مسوول شمارش آرا در پنسیلوانیا می‌گویند که هیچ نقض عمده‌ای در این ایالت مشاهده نشده است.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
ادعای تازه ترامپ درباره تقلب در انتخابات  - اسپوتنیک افغانستان
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала