رستورانت جاپانی «بایدن برگر» را در مینو غذایی خود اضافه کرد

© Flickr / chichachaرستورانت جاپانی «بایدن برگر» را در مینو غذایی خود اضافه کرد
رستورانت جاپانی «بایدن برگر» را در مینو غذایی خود اضافه کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از رستورانت‌های جاپانی در یوکوسوکا ولایت کاناگاوا جاپان «بایدن برگر» را در مینو غذایی خود اضافه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از NHK News این رستورانت «توسانامی (Tsunami)» نام دارد و در نزدیکی پایگاه دریایی امریکا در یوکوسوکا ولایت کاناگاوا جاپان واقع شده است. این رستورانت به دلیل معروف بودن به برگرهای «پرزیدنت» این بار در مینو غذایی خود «بایدن برگر» را به نام جو بایدن کاندیدای ریاست‌جمهوری امریکا، اضافه کرده است.

اضافه کردن احتمالی «بایدن برگر» به مینو غذایی این رستورانت معروف، یک روز پس از انتخابات امریکا مورد بحث قرار گرفت. کاربران شبکه‌های اجتماعی عکس‌های از ویترین این رستورانت را منتشر کردند که در آن زمان علاوه بر برگرهای کلاسیک، فقط «اوباما برگر» و «ترامپ برگر» دیده می‌شد و پرسیدند که آیا بایدن در میان آنها ظاهر خواهد شد یا خیر.

براساس گزارش رسانه‌های جاپانی، فروش «بایدن برگر» با وزن 600 گرام از روز جمعه 6 نوامبر آغاز شد، اگرچه شمارش آرا هنوز هم ادامه دارد. برگر جدید شامل چیپس  و پنیر نرم فیلادلفیا است که بزرگ‌ترین تولید کننده آن در پنسیلوانیا جایی که جو بایدن به دنیا آمده است، واقع شده است. هزینه آن 1980 ین یا حدود 18 دالر است.

پیش از این، رسانه‌های برتر امریکایی بر اساس پیش‌بینی‌های خود بایدن را به عنوان رئیس‌جمهور آینده امریکا اعلام کردند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی امریکا، به نوبه خود گفت که انتخابات هنوز به پایان نرسیده است‌، او قصد دارد در دادگاه از پیروزی خود دفاع کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала