عباس از بایدن خواستار بازگرداندن سفارت امریکا به تل آویو خواهد شد

© REUTERS / Mohamed Abd El Ghanyعباس از بایدن خواستار بازگرداندن سفارت امریکا به تل آویو خواهد شد
عباس از بایدن خواستار بازگرداندن سفارت امریکا به تل آویو خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر فلسطین از رئیس جمهور جدید امریکا خواهان انتقال دوباره ای سفارت این کشور از بیت المقدس به تل آیو خواهد شد.

محمود عباس نیز پیروزی بایدن را تبریک گفت - اسپوتنیک افغانستان
محمود عباس نیز پیروزی بایدن را تبریک گفت
به گزارش اسپوتنیک، اسرائیل هایوم به نقل از یک منبع در دفتر عباس نوشت: محمود عباس رهبر فلسطین از جو بایدن که پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری امریکا را اعلام کرده می خواهد سفارت امریکا در اسرائیل را از بیت المقدس به تل آویو بازگرداند.

این نشریه می نویسد، که این منبع فلسطینی گفته است، که در حالی که بایدن و کارمندانش اظهار داشتند سفارت امریکا در اسرائیل در اورشلیم باقی خواهد ماند و ایالات متحده وضعیت شناخته شده ترامپ در قدس را به عنوان پایتخت (اسرائیل) حفظ خواهد کرد، اما عباس از بایدن خواهد خواست که به رسمیت شناختن وضعیت اورشلیم توسط ایالات متحده لغو شود و سفارت را دوباره به تلو آویو برگرداند.

همچنین، طبق این نشریه، فلسطین با ارسال پیام هایی به بایدن، آمادگی خود را برای از سرگیری مذاکرات صلح با اسرائیل "از لحظه ای که در سال 2016 متوقف شد"، اعلام کرد.

یادآوری می کنیم، که روز یکشنبه، عباس پیروزی جو بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری امریکا تبریک گفت، وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با همکاری بایدن و دولت او برای تقویت روابط فلسطین و امریکا و دستیابی به آزادی، استقلال، عدالت و عزت مردم فلسطین همکاری کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала