یکی از علایم زندگی طولانی ایمان است

© Depositphotos.com / Monkeybusinessفواید پیاده روی کوتاه مدت برای سالمندان
فواید پیاده روی کوتاه مدت برای سالمندان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایمان نه تنها زندگی ابدی را به انسان نوید می دهد، بلکه زندگی زمینی را نیز طولانی می کند.

  ،به گزارش اسپوتنیک، popmech.ru می نویسد:  آیا می توان پیش بینی کرد که صد سال عمر کنیم؟ علائم دقیق 100% وجود ندارد، اما امکان آن وجود دارد. 

© REUTERS / Maxim Zmeyev برپایی نماز عید فطر در مسکو با حضور هزاران مسلمان
یکی از علایم زندگی طولانی ایمان است  - اسپوتنیک افغانستان
برپایی نماز عید فطر در مسکو با حضور هزاران مسلمان
به طور مثال، اگر فردی چیز سالم تری را به غذاهای چرب و نان ترجیح دهد، به احتمال زیاد عمر طولانی تری نسبت به دیگران خواهد داشت. علاوه بر این، علائم کمتر واضحی وجود دارد که نوید عمر طولانی را می دهد.

ایمان

دانشمندان هنوز پاسخی در این مورد ندارند، اما یک رابطه مستقیم وجود دارد: افرادی که به طور منظم به مسجد، یا کلیسا و یا معبد دیگر میروند و عبادت می کنند در مقایسه با افرادی که عبادت نمی نمایند بیشتر عمر می کنند. شاید دلیل آن در یک سبک زندگی سالم، شاید در حمایت و ارتباطی باشد که جامعه مذهبی ارائه می دهد، شاید هم در کاهش استرس و اضطراب - اما واقعیت همچنان باقی است: ایمان نه تنها زندگی ابدی را نوید می دهد ، بلکه زندگی زمینی را نیز طولانی می کند. 

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Рукопожатие президента РФ Владимира Путина и президента США Дональда Трампа во время беседы на полях саммита лидеров "Группы двадцати" G20 в Гамбурге
یکی از علایم زندگی طولانی ایمان است  - اسپوتنیک افغانستان
Рукопожатие президента РФ Владимира Путина и президента США Дональда Трампа во время беседы на полях саммита лидеров "Группы двадцати" G20 в Гамбурге

دست دادن

هرچه دست دادن شما قوی تر باشد ، عمر شما بیشتر خواهد بود: این نتیجه گیری است که نویسندگان مطالعه 25 سال به طول انجامیده اند و در آن 6000 نفر از افراد 45 تا 68 ساله شرکت کرده اند. همه ساله محققین قدرت دست دادن افراد را اندازه گیری می کردند و پس از آن وضعیت سلامتی آنها را ارزیابی می نمایند. در نتیجه معلوم شد افرادی که قوی ترین مصافحه را دارند کمتر مریض می شوند و عمر طولانی تری دارند.

ریزش مو

اگر دچار ریزش شدید مو، به ویژه در اطراف تاج سر خود هستید، وقت آن است که به یک متخصص قلب و عروق مراجعه کنید: مطالعات دانشکده طب هاروارد و شفاخانه بریگام و زنان تایید کرده است که ریزش مو ارتباط مستقیمی با افزایش خطر امرض قلبی دارد. اگر کل میشوید، خطر پایان دادن به قلب شما 36% افزایش می یابد.

طول انگشت

© Fotolia / PetrikМужчина с редеющей шевелюрой
یکی از علایم زندگی طولانی ایمان است  - اسپوتنیک افغانستان
Мужчина с редеющей шевелюрой

در حالی که به نظر می رسد این نتایج یک همبستگی ساده است، اما نویسندگان این مطالعه که شامل 4500 مرد بود ، معتقدند که طول انگشت می تواند خطر ابتلا به سرطان را تعیین کند. محققان بیومتریک مختلف مردان بالای 60 سال را مقایسه کردند و دریافتند آن دسته از داوطلبانی که انگشت اشاره آنها از انگشت حلقه آنها بیشتر است یک سوم کمتر دچار سرطان پروستات می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала