اتحادیه اروپا قیودات تجارتی علیه ایالات متحده را اعلام كرد

© Photo / The Council of the European Unionاتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والدیس دومبروفسکیس، معاون اجرایی کمیسیون اروپا گفت ، اتحادیه اروپا قصد دارد از روز سه شنبه برای کالاهای امریکایی مالیاتی وضع کند.

به گزارش اسپوتنیک، دومبروسکیس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "اتحادیه اروپا بعداً امروز از حقوق خود استفاده خواهد کرد و اقدامات متقابل را که سازمان تجارت جهانی در چارچوب (اختلاف) بر سر بوئینگ به ما اختصاص داده است ، اعلام خواهد کرد."

اتحادیه اروپا: امریکا نمی‌تواند تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را بازگرداند - اسپوتنیک افغانستان
اتحادیه اروپا: امریکا نمی‌تواند تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را بازگرداند

کمیسیون اروپا منافع همه کشورهای اتحادیه اروپا را در سازمان تجارت جهانی نشان می دهد.

در ماه می 2018 ، WTO تصمیم نهایی را در مورد به رسمیت شناختن یارانه های غیرقانونی ایرباس توسط کشورهای اتحادیه اروپا گرفت ، زیرا این امر موجب نقض منافع نگرانی امریکایی بوئینگ شد. این سازمان به ایالات متحده اجازه می دهد سالانه 7.5 میلیارد دالر برای واردات کالا از اتحادیه اروپا عوارضی وضع کند.

در جون سال جاری ، ایرباس با دولت های فرانسه و اسپانیا موافقت کرد تا قرارداد سرمایه گذاری اولیه بازگشت داده شده RLI) ) را برای برنامه هواپیمای A350 اصلاح کند. پس از آن ، کمیسیون اروپا گفت که اکنون اتحادیه اروپا به طور کامل با تصمیمات سازمان تجارت جهانی در مورد یارانه ها در این اختلاف مطابقت دارد ، اما ایالات متحده از حذف تعرفه ها خودداری کرد.

به گفته دفتر نماینده بازرگانی ایالات متحده رابرت لایت هایزر، این اقدامات همچنان 7.5 میلیارد دالر تجارت در سال را پوشش می دهد و عوارض 15 درصد قبلی برای هواپیماها و 25 درصد برای سایر محصولات خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала