سگ های بایدن قبل از خودش به کاخ سفید می‌روند

© $@https://twitter.comسگ های بایدن قبل از خودش به کاخ سفید می‌روند
سگ های بایدن قبل از خودش به کاخ سفید می‌روند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ نخستین و تنها رئیس جمهوری ایالات متحده در 100 سال اخیر است که حتی یک حیوان خانگی نداشت اما جو بایدن با دو سگ ژرمن شپرد خود پا به کاخ سفید می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه BuzzFeed نوشت: پس از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، کاخ سفید ساکنان جدیدی خواهد داشت. پس از چهار سال، بار دیگر "سگ اول" به کاخ سفید قدم می گذارد. ترامپ اولین رئیس جمهور بدون سگ در یک قرن اخیر بود.

جو بایدن، قبلا گفته بود که می خواهد چیزهای مهمی مانند دلسوزی، پاسخگویی، اعتبار بین المللی و همچنان سگ را دوباره به کاخ سفید برگرداند.

 بایدن: ترامپ توله سگ پوتین است - اسپوتنیک افغانستان
بایدن: ترامپ "توله سگ پوتین" است

این رئیس جمهور دموکرات صاحب دو سگ گرگ، از جمله یک سگ نجات آموزش دیده است. "چمپ" از سال 2008 با بایدن و همسرش جیل بوده است. این زوج سگ دوم شان را که "ماجور" نام دارد، در سال 2018 از یک پناهگاه سگ ها بیرون آوردند.

سگ های موجود در کاخ سفید که به اصطلاح "سگ اول" نامیده می شوند، یک سنت قدیمی هستند. سگ بارک اوباما "بو" نام داشت. جورج بوش نیز سگی به نام بارنی داشت. بیل کلینتون هم سگی لابرادور داشت.

گروه "حامیان سگ ها" نیز از مدتی قبل برای حمایت از جو بایدن کارزاری انتخاباتی راه اندازی کرده بودند. آنها در وب سایت خود چنین شکایت کردند: «در بیش از یک قرن گذشته، این اولین بار است که در کاخ سفید سگی وجود ندارد و عواقبش مشخص است؛ چراکه علم ثابت کرده که سگ ها انسان ها را بارحم تر، مهربان تر، سالم تر و شادتر می سازند». این گروه در وب سایت خود می نویسد که زمان آن فراه رسیده است که دوباره یک دوست دار سگ در کاخ سفید باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала