ترامپ: ایالت‌های مورد تردید باید بی درنگ به فهرست پیروزی من افزوده شوند

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEترامپ: ایالت‌های مورد تردید باید بی درنگ به فهرست پیروزی من افزوده شوند
ترامپ: ایالت‌های مورد تردید باید بی درنگ به فهرست پیروزی من افزوده شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور کنونی امریکا در جدیدترین توییت‌هایش باز هم خود را با فاصله پیروز انتخابات خواند و نوشت ایالت‌های مورد تردید باید بی درنگ در فهرست ایالت‌های پیروز وی قرار بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی امریکا در جدیدترین توییت‌های خود که شرکت توییتر آن‌ها را نشان‌دار کرده، باز هم ادعای پیروزی در انتخابات را تکرار کرده است.

او امروز (جمعه) در توییتی نوشت: ایالت‌های مورد تردید باید فوراً به فهرست پیروزی ترامپ اضافه شوند. بایدن پیروز نشد، او با فاصله شکست خورد.

ترامپ پیش از آن هم در توییتی مردم را به دیدن دو برنامه در فاکس نیوز دعوت کرد و مدعی شد این برنامه‌ها تایید کننده سیستم رأی‌گیری وحشتناک، نادرست و ناایمن امریکاست که باعث شد ده‌ها هزار رای او دزدیده شده و به بایدن تعلق گیرد.

رئیس‌جمهور کنونی امریکا پیشتر هم مدعی شده بود ۲.۷ میلیون رأی قانونی او در سراسر این کشور حذف شده‌اند.

 

یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ عقرب) برگزار شد و طبق برآورد رسانه‌های امریکایی و اعلام بایدن، او پیروز انتخابات شده است. این در حالی است که تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است مطرح و تهدید کرده تعیین تکلیف انتخابات را به دیوان عالی امریکا می‌کشاند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала