ترامپ: زمان نشان می‌دهد که چه کسی آمریکا را رهبری خواهد کرد

© AFP 2023 / Mandel Nganترامپ: زمان نشان می‌دهد که چه کسی آمریکا را رهبری خواهد کرد
ترامپ: زمان نشان می‌دهد که چه کسی آمریکا را رهبری خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا برای نخستین بار احتمال پیروزی رقیب دموکرات خود در انتخابات این‌کشور را رد نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور برحال ایالات متحده در بیاناتی ابراز داشت که ممکن است دولت بعدی آمریکا را  او رهبری نکند.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: زمان مشخص خواهد کرد که چه کسی سکانداری کاخ سفید را در ماه جنوری برعهده خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: دولت او حامی قرنطینه نخواهد بود. امیدوارم...هر آنچه در آینده رخ دهد- چه کسی می‌داند چه دولتی بر سر کار خواهد بود؟ فکر می‌کنم زمان تعیین کند.

دونالد ترامپ پس از این مراسم به سوالات پاسخ نداد.

پیروزی بایدن درجورجیا و ترامپ در کارولینای شمالی  - اسپوتنیک افغانستان
پیروزی بایدن درجورجیا و ترامپ در کارولینای شمالی

 پیش از این ، جو بایدن ، نامزد دموکرات ها متعهد شد که پس از روی کار آمدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا ، با تروریسم مبارزه کند.

درتاریخ 3 نوامبر ، انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار شد ، اصلی ترین رقیبان برای پست رئیس دولت جو بایدن دموکرات و دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی ، این انتخابات هستند.

ترامپ با تأکید بر اینکه در برخی ایالت‌های موارد متعددی از تقلب و تخلف در روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اتفاق افتاده است، تاکنون از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیام‌های متعدد در توئیتر و فیس‌بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

این در حالی است که روز گذشته (13 نوامبر) با شمارش 99 درصد آرای به دست آمده در ایالت‌های جورجیا و کارولینای شمالی، پیروزی جو بایدن در ایالت جورجیا و ترامپ در ایالت کارولینای شمالی قطعی شد.

به این ترتیب سرنوشت  انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تمام ایالت‌های این کشور دست‌کم از نظر رسانه‌های آمریکایی مشخص شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала