سخنان پوتین درباره علاقه کشورهای جهان به واکسین ضد کووید-19 روسی 

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر سخنان پوتین درباره علاقه کشورهای جهان به واکسین ضد کووید-19 روسی 
سخنان پوتین درباره علاقه کشورهای جهان به واکسین ضد کووید-19 روسی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در پانزدهمین نشست کشورهای شرق آسیا گفت، که ده ها کشور جهان خواهان ایجاد همکاری در زمینه تهیه و تولید واکسین روسی ضد کرونا هستند. 

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پانزدهمین نشست کشورهای شرق آسیا گفت، که ده ها کشور جهان خواهان ایجاد همکاری در زمینه تهیه و تولید واکسین روسی ضد ویروس کرونا هستند. 

تولید واکسین روسی در کوریای جنوبی  - اسپوتنیک افغانستان
تولید واکسین روسی در کوریای جنوبی 

رئیس جمهور روسیه افزود: "در روسیه همانطوری که می دانید نخستین واکسین ضد کرونا به نام اسپوتنیک وی تولید شده و در حال بکار گیری است. ما اخیرا واکسین دوم ضد کرونا به نام  "EpiVac-Corona" را ثبت کرده ایم. سومین واکسین ضد کرونا هم در راه است. ده ها کشور پیش از این ابراز تمایل کرده اند که در زمینه تهیه و تولید مشترک این داروها همکاری کنند".

وی اظهار داشت که شهروندان همه کشور ها باید دسترسی رایگان به واکسیناسیون داشته باشند.

پوتین با اشاره به اینکه بیش از 1 میلیون دستگاه تشخیص کرونا به 40 کشور جهان ارسال شده است، گفت: "ما آماده هستیم تا به ارائه سیستم های آزمایش روسی، دستگاه ها برای تشخیص ویروس کرونا را از آن میان برای شرکای خود به طور رایگان بدهیم". 

یادآوری می کنیم، که در 13 نوامبر ، گزارش شد که RDIF و GL Rapha کوریای جنوبی توافق کرده اند که سالانه بیش از 150 میلیون دوز واکسین ضد کرونا ویروس Sputnik V را در کوریای جنوبی تولید کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала