ترامپ: واکسین کرونا را با تاخیر به نیویورک می‌دهیم

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ: واکسین کرونا را با تاخیر به نیویورک می‌دهیم
ترامپ: واکسین کرونا را با تاخیر به نیویورک می‌دهیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور فعلی امریکا می‌گوید که واکسین کرونا را با تاخیر به نیویورک ارسال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات 2020 در واکنش به انتقادهای گسترده «آندرو کومو» فرماندار دموکرات ایالت نیویورک در خصوص مدیریت دولت کشورش در مقابله با گسترش ویروس کرونا در پیامی توییتری ادعا کرد: من نیویورک را دوست دارم، همانطور که همگان می‌دانیم، دولت ترامپ بسیار زودتر از موعد واکسینی ایمن و عالی را تولید کرد!

او در این خصوص مدعی شد: (این موضوع) در دولت دیگر 5 سال به‌طول می‌انجامید. مشکل این است که آندرو کومو گفته که وی با تاخیر از آن استفاده خواهد کرد و دیگر ایالت‌ها هم اکنون خواستار آن هستند.

ترامپ انتقام‌جوئی خود از فرماندار دموکرات ایالت نیویورک را اینگونه توجیه کرد: ما نمی‌توانیم زمان را هدر دهیم و تنها می‌توانیم به آن ایالت‌هایی بدهیم که واکسین را فوری استفاده می‌کنند. بنابراین نیویورک تاخیر خواهد داشت. زندگی‌های زیادی نجات می‌یابد؛ اما زمانی که آنها آماده باشند ما آماده هستیم. سیاست‌بازی را متوقف کنید.

پیش از این، داکتر آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی امریکا در گفتگو با مجله «انجمن طبی امریکا» (American Medical Associacian) اعلام کرد که احتمالاً واکسین «کووید-19» اوایل ماه جنوری 2021 در امریکا آماده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала