ایلان ماسک: کووید-19 یک نوع از سرماخوردگی است

© REUTERS / Joe Skipperایلان ماسک: کووید-19 یک نوع از سرماخوردگی است
ایلان ماسک: کووید-19 یک نوع از سرماخوردگی است  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس شرکت موترسازی تسلا و شرکت فضایی «اسپیس ایکس»، که نتایج مختلف آزمایش ویروس کرونا را دریافت کرده است، معتقد است که «به احتمال زیاد به شکل خفیف» کووید-19 آلوده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، رئیس شرکت موترسازی تسلا و شرکت فضایی «اسپیس ایکس»، که نتایج مختلف آزمایش ویروس کرونا را دریافت کرده است، معتقد است که «به احتمال زیاد به شکل خفیف» کووید-19 مبتلا شده است.

وی این مطلب را در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود، آیا وی به ویروس کرونا مبتلا شده یا خیر، در صفحه توییتر گفته است: من نتایج کاملاً متفاوتی را از آزمایشگاه‌های متخلف دریافت کرده‌ام، اما به احتمال زیاد یک شکل خفیف کووید دارم، علائم من مانند علائم سرماخوردگی ساده است، جای تعجب نیست، زیرا ویروس کرونا یک نوع از سرماخوردگی است.

روز جمعه، ایلان ماسک گفته بود که او  چهار بار تست کرونا داده و با نتایج ضد و نقیضی مواجه شده است. او در توئیتر اعلام کرده بود که با مشاهده علائم سرماخوردگی در خود، آزمایش سریع آنتی ژن کرونا داده و نتیجه آن مثبت بوده است. از آنجا که او به نتیجه این تست مشکوک بوده است، چهار بار آن را تکرار کرده تا مطمئن شود. اما نکته عجیب این است که نتیجه دو تست او مثبت درآمده است، در حالی که نتیجه دو آزمایش دیگر وی منفی شده است! وی با ابراز تعجب اعلام کرده بود که این 4 آزمایش را پشت سر هم و با یک ماشین و توسط یک پرستار انجام داده است.

رئیس شرکت موترسازی تسلا بعداً اضافه کرد که تصمیم گرفته است تست واکنش زنجیره‌ای پلیمراز یا (PCR) را در آزمایشگاه دیگری انجام دهد، نتایج حدود 24 ساعت آماده خواهد. او شرح داد که او علائم یک سرماخوردگی ساده را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала