سال آینده با آرامش قلبها و اعتماد به نفس رنگین می گردد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر سال آینده با آرامش قلبها و اعتماد به نفس رنگین می گردد
سال آینده با آرامش قلبها و اعتماد به نفس رنگین می گردد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رنگ زندگی در سال آینده، رنگ آبی آرام انتخاب گردیده که باعث آرامش قلب و احساس اعتماد به نفس در آینده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه مطبوعاتی Tikkurila (موسسه تولیدکننده رنگ های مختلف برای ترمیم مجدد) آمده است که رنگ اصلی سال آینده Y354 Cumulus انتخاب شده است که رنگ آبی آرام  می باشد و آن باعث آرامش قلب و احساس اعتماد به نفس در آینده می شود.

زنده ماندن معجزه‌آسای قلب پس از سقوط هلی کوپتر + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
زنده ماندن معجزه‌آسای قلب اهدا کننده پس از سقوط هلی کوپتر + ویدیو

در این نشریه آمده است که رنگ سال آینده "ابرهای کومولوس" ترجمه شده است. از آنجا که ابرهای کومولوس در طبیعت هوای گرم و صاف را نشان می دهند ، Y354 Cumulus  پر از انرژی است که برای دستاوردهای جدید قدرت می بخشد. کارشناسان موضوع اصلی راه اندازی مجدد و بازیابی سال آینده را اعلام نمودند.

این شرکت از سال 2016 پروژه مشابهی را برای تعیین روند رنگ ایجاد نموده افزود: "ما می خواهیم در شرایط دشوار به مردم الهام بخشیم، تا بهترین تلاش خود را انجام دهند و با صبر و حوصله به پیش حرکت کنند. ما می خواهیم امید را القا کنیم، زیرا همه چیز در دست ما است ".

کارخانه تولید کننده الکا هالندی تاکید کرده است که رنگ و لاک الکل های Dulux هالندی، سایه بژ خاکی را رنگ سال آینده خود انتخاب نموده است. این شرکت به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: رنگ به مردم فرصت ایجاد فضأ را می دهد که بتوانند در آن استراحت کنند و انرژی مجدد بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала