نخستین حضور علنی کیم جونگ اون در 25 روز اخیر

© Sputnik / Vladimir Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر نخستین حضور علنی کیم جونگ اون در25 روز اخیر
نخستین حضور علنی کیم جونگ اون در25 روز اخیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی پس از یک غیبت طولانی برای نخستین بار در انظار مردم ظاهر شد

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "یونهاپ" کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در نخستین حضور علنی خود در 25 روز اخیر بر لزوم حفظ حالت هشدار بالا و تشدید اقدامات مبارزه با پاندمی کرونا تاکید کرد.

این نشست در گیرودار بلاتکلیفی‌ها و مشکلات سیاسی و اقتصادی پیرامون پاندمی جهانی COVID-19 برگزار شد که فشارهای بیشتری را بر اقتصاد کوریای شمالی اعمال می‌کند.

عذرخواهی کیم جونگ اون از مردم کوریای شمالی  - اسپوتنیک افغانستان
عذرخواهی کیم جونگ اون از مردم کوریای شمالی

کوریای شمالی که در حال حاضر به خاطر تحریم‌های بین‌المللی با هدف متوقف کردن برنامه‌ اتمی‌اش تحت فشارهای اقتصادی قرار دارد.

پیش از این گزارش شده بود که کوریای شمالی اقدامات فوق العاده ای برای مبارزه با ویروس کرونا را انجام داده است. سازمان اطلاعات کوریای جنوبی ادعا می کند همسایه شمالی آن مرز چین را مین گذاری کرده اند. در عین حال ، تأکید شده است که پیونگ یانگ هیچگونه وسایل فنی یا فیزیکی برای مقابله با شیوع COVID-19 ، که می تواند عواقب فاجعه بار داشته باشد، در اختیار ندارد.

این در حالی است که براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، کوریای شمالی از ابتدای نوامبر سال جاری میلادی از بیش از 12 هزار تن تست کرونا گرفته و گزارش داده که هیچ مورد ویروس کرونایی در این کشور تایید نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала