شرکت امریکایی آزمایش واکسین ضدکرونای خود را در بریتانیا آغاز کرد

© AP Photo / Hans Pennink شرکت امریکایی آزمایش واکسین ضدکرونای خود را در بریتانیا آغاز کرد
 شرکت امریکایی آزمایش واکسین ضدکرونای خود را در بریتانیا آغاز کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت امریکایی "جانسون اند جانسون" مرحله سوم آزمایش بالینی واکسین ضدکرونای خود را در بریتانیا آغاز می کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی "فایننشال تایمز"، از آغاز مرحله سوم آزمایش بالینی واکسین کرونای شرکت امریکایی "جانسون اند جانسون" خبر داد؛ بر اساس اطلاعات نشریه، این شرکت مرحله سوم آزمایشات بالینی را آغاز می کند و در انگلیس قرار است دو دوز این واکسین بر روی 6 هزار داوطلب آزمایش شود.

جریمه ۸ میلیارد دالری شرکت جانسون جانسون به مرد های که سینه کشیده اند - اسپوتنیک افغانستان
جریمه ۸ میلیارد دالری شرکت جانسون جانسون به مرد های که سینه کشیده اند

در ماه اکتبر، اعلام شده بود که آزمایشات واکسین کرونای شرکت امریکایی "جانسون اند جانسون" به زودی از سر گرفته می شود، زیرا بیماری داوطلبی که مورد تست قرار گرفته بود، با واکسیناسیون وی ارتباطی نداشته است. به گزارش "واشنگتن پست"، فردی که واکسین تزریق کرده بود سکته مغزی کرده بود، همچنین کمیته مستقلی که پرونده این حادثه را بررسی می کرد به این نتیجه رسید که این حادثه هیچ ربطی به اثر واکسین نداشته است.

لازم به ذکر است، که "جانسون اند جانسون" مرحله سوم آزمایشات واکسن ضدکرونای خود را در تاریخ 23 سپتامبر آغاز کرده است و حدود 60 هزار داوطلب از کشورهای آرژانتین، برزیل، کلمبیا، مکزیکو، پرو، ایالات متحده امریکا، شیلی و آفریقای جنوبی در این مرحله شرکت می کنند. این شرکت امیدوار است که اولین محموله این واکسین در ابتدای سال 2021 میلادی در دسترس قرار گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала