اوباما از علت های ناکامی دوره ریاست جمهوری خود پرده برداشت

© AP Photo / Charles Rex Arbogast اوباما از علت های ناکامی دوره ریاست جمهوری خود پرده برداشت
 اوباما از علت های ناکامی دوره ریاست جمهوری خود پرده برداشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین آمریکا، در مورد ناکامی های مهم ریاست جمهوری خود، از جمله "فاجعه سوریه" و تلاش های ناموفق خود برای متقاعد کردن جامعه جهانی برای حفظ اتحاد سوریه صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در مورد ناکامی های مهم ریاست جمهوری خود، از جمله "فاجعه سوریه" و تلاش های ناموفق خود برای متقاعد کردن جامعه جهانی برای حفظ اتحاد سوریه صحبت کرد.

 اوباما دلایل ضعف روسیه را ذکر کرده است  - اسپوتنیک افغانستان
اوباما دلایل ضعف روسیه را ذکر کرد

اوباما در مصاحبه با تلویزیون ntv آلمان گفت: "در زمینه سیاست خارجی، فاجعه در سوریه هنوز مرا آزار می دهد. در طول بهار عربی، حوادثی که از سال 2011 در تعدادی از کشورهای عربی اتفاق افتاده است، همراه با تظاهرات و ناآرامی ها درمصر در کانون توجه قرار گرفت، و این امر باعث از هم پاشیدن لیبی و سوریه شد.

وی علاوه کرد، من قادر به جذب جامعه جهانی برای جلوگیری از تجزیه سوریه نشدم. من نمی توانم در مورد درد و رنج انسانی که متعاقب آن به وجود آمد، فکر نکنم.

رئیس جمهور پیشین آمریکا  همچنین عدم گسترش محبوبیت خود در بین مردم را به حزب دموکرات را از جمله ناکامی های خود نامید . وی گفت: "ما (دموکرات ها حتی پس از انتخاب مجدد من ، اکثریت کنگره را به دست نیاوردیم. دستان من هنگام تصویب قوانین بیش از آنچه می خواستم بسته شده بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала