فروش کتاب خاطرات اوباما ریکارد زد

© REUTERS / Yuri Gripas فروش کتاب خاطرات اوباما ریکارد زد
فروش کتاب خاطرات اوباما ریکارد زد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کتاب رئیس جمهور پیشین ایالات متحده امریکا تحت نام «سرزمین موعود» به نشر رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، سرزمین موعود (A Promised Land) جلد کتاب اول خاطرات بارک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده امریکا، در یک شبانه روز عنوان پرفروش ترین کتاب را به خود اختصاص داد.
کتاب زندگینامه و خاطره‌های باراک اوباما از هشت سال حضور در کاخ سفید در نخستین روز ورود به بازار حدود 887 هزار نسخه به فروش رسید.

کتاب خاطرات؛ برداشت اوباما از رئیس‌جمهور پوتین - اسپوتنیک افغانستان
کتاب خاطرات؛ برداشت اوباما از رئیس‌جمهور پوتین

خاطر نشان شده است که کنون 100 ها هزار نفر این کتاب را سفارش داده اند. این پیش از این 3.4 میلیون نسخه برای ایالات متحده امریکا و کانادا منتشر شده است.
سی ان ان افزوده است که به تاریخ 17 نومبر وقتی کتاب خاطرات آقای اوباما منتشر شد، یک کتاب فروشی خاص برای فروش این کتاب افتتاح شد.رئیس جمهور پیشین امریکا در این کتاب خود درباره روسیه، خاورمیانه و رئیس جمهور فعلی امریکا (ترامپ) یادکرده است.
اوباما در کتاب خود اضافه کرده است که مسکو متحدان و پایگاه نظامی کافی ندارد و به همین لحاظ روسیه وضعیت ابرقدرت خود را از دست داده است. وی نیز اشاره کرده است که روسیه بیش از حد به صادرات نفت، گاز، مواد معدنی و سلاح وابسته است.
تنها کتابی که آمار فروش آن به رکورد کتاب اوباما نزدیک است، «شدن» میشل اوباماست که در 24 ساعت اول ورود به بازار امریکای شمالی به 725 هزار نسخه رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала