وزارت صحت امریکا از همکاری با بایدن خودداری کرد

© REUTERS / Kevin Lamarqueوزارت صحت امریکا از همکاری با بایدن خودداری کرد
وزارت صحت امریکا از همکاری با بایدن خودداری کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت ایالات متحده امریکا با تیم جو بایدن، که پیروزی خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد، کار نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه سی‌ان‌ان به نقل از الکس ایزار وزیر صحت امریکا گزارش داد که این وزارتخانه با تیم جو بایدن، کار نخواهد کرد، تا زمانی که بخش خدمات عمومی دولت امریکا (GSA) وی را به‌عنوان‌ رئیس‌جمهور منتخب امریکا اعلام نکند.

وزیر صحت امریکا گفت: ما کاملاً واضح ساختیم که وقتی بخش خدمات عمومی دولت امریکا برنده انتخابات را مشخص کرد، ما از یک انتقال و آموزش کامل حرفه‌ای مشترک ارائه خواهیم داد. ما از دستورالعمل ها پیروی می‌کنیم.

پیش از این، نشریه پولیتیکو گزارش داده بود که امیلی مورفی، مدیر خدمات عمومی امریکا، از رعایت تشریفات رسمی و به رسمیت شناختن پیروزی بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری می‌کند.

ران کلاین که جو بایدن قصد دارد وی را به‌عنوان رئیس ستاد کاخ سفید منصوب کند، پیشتر گفته بود که اداره خدمات عمومی امریکا باید انتقال قدرت را در هفته آینده تصویب کند.

انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد. رسانه‌های امریکایی پیروزی جو بایدن را اعلام کردند. و شماری از رهبران جهان نیز پیروزی بایدن را تبریک گفتند. همزمان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی امریکا در دادگاه از پیزوی خود دفاع کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала