شیوع کرونا در ازبکستان ادامه دارد

عضو شوید
بیش از 70858 نفر مبتلا به کرونا در ازبکستان شناسایی شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز به تعداد آلوده شده گان به کرونا ویروس در کشور ازبکستان با شناسایی جدید 210 نفر افزایش یافته است که شش بیشتر از دیروز می باشد.

کمک صحی در ازبکستان - اسپوتنیک افغانستان
روسیه 35 میلیون واکسین کرونا را به ازبکستان تحویل می دهد

سرویس مطبوعاتی وزارت صحت ازبکستان روز پنجشنبه گفته است که از ابتدای شیوع همه گیری، 70 هزار و 858 مورد آلودگی به ویروس کرونا در ازبکستان ثبت شده است.

به گفته این وزارت، تعداد افرادی که روزانه بهبود می یابند با 196 نفر افزایش یافت و به  68123 نفر رسید که (96% از عموم افراد آلوده را تشکیل می دهد). با داشتن 34.2 میلیون نفر جمعیت، می توان گفت که ویروس کرونا در 0.203% از شهروندان تشخیص شده است.

طی روز گذشته، دو نفر در اثر عوارض ناشی از عفونت جان خود را از دست داده اند. از ابتدای شیوع در ازبکستان، تعداد کشته ها 614 نفر است.

در شفاخانه های ازبکستان، 2،134 مریض تحت معلاجه قرار  دارند که وضع 231 نفر از آنها وخیم است، وضع صحی 60 نفر دیگر بسیار ناگوار می باشد.

فعلاً استفاده از ماسک طبی و رعایت فاصله اجتماعی در سراسر جمهوری اجباری است. همچنین ، ممنوعیت برگزاری جلسات و رویدادهای عمومی همچنان ادامه دارد، سالون های تفریحی ، کلوپ های شبانه، دیسکوها، کلوپ های کامپیوتر، کارائوکه، سالون های بیلیارد و قلیان مسدود است. تعداد مهمانان در عروسی ها و سایر برنامه ها نباید از 30 نفر بگذرد. ​​به افراد بالای 65 سال توصیه شده است که رژیم خود انزوا را حفظ کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала