چگونه پاسپورت طلایی روسیه را بدست بیاوریم

© Fotolia / Mixa75چگونه پاسپورت طلایی روسیه را بدست بی‌آوریم
چگونه پاسپورت طلایی روسیه را بدست بی‌آوریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات در روسیه گفته اند که هر فردیکه در این کشور سرمایه گذاری کند، پاسپورت طلایی این کشور را بدست خواهد آورد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرده است که اگر شهروندان خارجی بیش از 10 میلیون روبل در این کشور سرمایه گذاری کنند، می‌توانند اقامت دائمی این کشور را دریافت کنند.

در حدود 1500 تبعه روسیه درخواست دریافت کردن پاسپورت دوستدار مسابقات قهرمانی فوتبال جهان FIFA 2018 سپرده اند - اسپوتنیک افغانستان
درخواست حدود 1500 شهروند روسیه برای دریافت پاسپورت هواداری جام جهانی 2018

لایحه‌ای به امضا رسیده است که خارجی‌ها برای دریافت اقامت چنین شرایط را باید داشته باشتند: شما باید دارنده شرکت روسی باشید که حد اقل 15 میلیون روبل سرمایه گذاری کرده باشید. در عین حال شما می توانید یک کمپنی خارجی داشته باشید، اما در این صورت باید 50 میلیون روبل سرمایه گذاری شود و شرکت باید حداقل برای سه سال کار کند.
علاوه بر این، شهروندان خارجی می‌توانند 15 میلیون روبل به تجارت روسیه کمک کنند بدون اینکه سهامدار آن شوند. چنین شرکت باید تجربه سه سال کاری را در این کشور داشته باشد. که حد اقل شش میلیون ربل مالیات پرداخت کند و 25 نفر را در کار استخدام کند.
طبق این لایحه:یک خارجی می تواند به عنوان یک کارآفرین فردی ثبت نام کند، 10 میلیون روبل در این تجارت سرمایه گذاری کند و ده روس را به کار استخدام کند
در همین حال معاون وزیر توسعه اقتصادی روسیه گفته است که این کار باعث تحریک خارجیان برای سرمایه گذاری در این کشور می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала