پولند اتحادیه اروپا را به فروپاشی تهدید کرد

© Photo / Lukas Plewniaپرچم پولند
پرچم پولند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میشل دورشیک رئیس اداری صدراعظم پولند اظهار داشته است که رفتار کشورهای غربی منجر به فروپاشی اتحادیه اروپا می شود.

به گزارش اسپوتنیک، قبل از این، هنگری اعلام کرده بود که بودجه اتحادیه اروپا برای 2027-2021 و همچنین یک صندوق اضافی برای غلبه بر عواقب اپیدمی ویروس کرونا، را وتو می کند.

راه اندازی تحریم های اتحادیه اروپا علیه پولند - اسپوتنیک افغانستان
راه اندازی تحریم های اتحادیه اروپا علیه پولند

پولند نیز همین قصد را اعلام کرد. اسلوونیا از اقدامات هنگری نیز حمایت می کند. دلیل آن این است، مکانیزمی که در بودجه اتحادیه اروپا درج شده است، تخصیص بودجه اتحادیه اروپا را به حاکمیت قانون در کشورهای جداگانه مرتبط می کند.

میشل دورشیک افزود:  "ما در حقیقت نه تنها برای رعایت رساله ها، رعایت قوانین و مشارکت می جنگیم، بلکه برای آینده ها می جنگیم تا اتحادیه اروپا به حیات خود ادامه دهد و در معرض تهدید نیست. برخی از همسایگان ما در غرب دیر یا زود منجر به فروپاشی اتحادیه اروپا خواهد شد. "

وی تاکید کرد که اتحادیه اروپا سالها پیش به عنوان اتحادیه کشورهای ایجاد شده است که با یکدیگر مشارکت داشتند و قرار بود طبق قوانین عادلانه سالها فعالیت کنند. امروز برخی از کشورها سعی در تغییر این امر دارند، سعی در تحمیل اراده خود و نقض رساله ها دارند" .

رئیس اداری صدارت پولند گفت: امروز موضوع مربوط به پولند و هنگری است، اما در آینده می توان گفت که این روش است که می تواند تمام اتحادیه اروپا را تهدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала