عربستان برای تولید واکسین کووید-19، 500 میلیون دالر بودجه اختصاص داد

© Sputnik / Mihail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر عربستان برای تولید واکسین کووید-19، 500 میلیون دالر بودجه اختصاص داد
عربستان برای تولید واکسین کووید-19، 500 میلیون دالر بودجه اختصاص داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر کل مرکز کارهای بشر دوستانه عربستان تاکید دارد که این کشور امن‌ترین و موفق‌ترین واکسین ضد کرونا را دریافت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالله الربیعه، مدیر کل مرکز کارهای بشر دوستانه عربستان سعودی می گوید که این کشور انتظار دارد در میان اولین کشورهایی باشد که موفق‌ترین واکسین ضد کرونا را دریافت می‌کند.

درخواست ثبت واکسین روسی «اسپوتنیک وی» به سازمان  جهانی بهداشت رسید - اسپوتنیک افغانستان
درخواست ثبت واکسین روسی «اسپوتنیک وی» به سازمان جهانی بهداشت رسید

او افزود: "عربستان سعودی کمیته را از بهترین داکتران متخصص واکسین تشکیل داده است، این کشور در میان اولین کشورهایی خواهد بود که واکسین ضد کرونا دریافت می‌کند. اما نه هر نوع واکسین، بلکه موفق‌ترین آن. سعودی امن‌ترین و موفق‌ترین واکسین ضد کرونا را دریافت خواهد کرد".

چندی پیش، وزیر صحت عربستان سعودی در آستانه نشست جی-20 به خبرنگاران گفته بود که این کشور نیم میلیارد دالر برای تولید واکسین ضد کرونا اختصاص داده است.

شایان ذکر است که شمار مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان سعودی از مرز 354 هزار و 800 نفر گذشته است. تاکنون بیش از 342 هزار بهبود یافته اند. همچنان 5 هزار و 745 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала