اقدامات ویژه یونیسف برای توزیع واکسن کرونا به کشورهای نیازمند از جمله افغانستان

© AP Photo / HERMANN J. KNIPPERTZThe UNICEF logo is seen in the German headquarter in Cologne, Germany
The UNICEF logo is seen in the German headquarter in Cologne, Germany - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) برای انتقال حدود یک میلیارد دوز واکسن کرونا به کشورهای مانند افغانستان، بوروندی و یمن برای همکاری با 350 شرکت هواپیمایی ابراز آمادگی نمود.

 به گزارش اسپوتنیک، صندوق حمایت از  کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) آمادگی خود برای همکاری با بیش از 350 شریک برای انتقال سریع واکسن ویروس کرونا به 92 کشور جهان تحت مکانیسم COVAX  ابراز نموده است.

یونیسف: یمن در آستانه یک فاجعه انسانی قرار گرفته است - اسپوتنیک افغانستان
یونیسف: یمن در آستانه یک فاجعه انسانی قرار دارد

یونیسف اعلام کرد، این نهاد در قالب« COVAX  » که یک طرح جهانی اختصاص واکسن COVID-19 با همکاری سازمان جهانی صحت است، در نظر دارد در سال آینده میلادی (2021) حدود دو میلیارد دوز واکسن کرونا به کشورهای در حال توسعه و فقیر جهان بفرستد.

صندوق حمایت کودکان سازمان ملل متحد همچنین خبر داد، در حال همکاری با 350 شرکت هواپیمایی و خطوط کشتیرانی برای انتقال واکسن ویروس  کرونا و یک میلیارد سرنگ به کشورهای فقیر از قبیل افغانستان، یمن و بوروندی است.

این در حالی است که سازمان بهداشت جهان تلاش دارد تا گروهی از ساکنان جهان که در شمار بیماران پرخطر محسوب می‌شوند به واکسن کرونا دست یابند.

 یونیسف اعلام کرده است که امر ارسال دوزهای واکسن کرونا، سرنگ و تجهیزات مربوط به حفاظت جان کادر پزشکی تنها با همیاری و همکاری همه کشورها ممکن خواهد بود.

دو میلیارد واکسن کرونای یاد شده برای توزیع در بین یک صد کشور جهان در نظر گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала