تولید واکسین‌های مختلف خطرناک است

© Photo / RDIFتولید واکسین‌های مختلف خطرناک است
تولید واکسین‌های مختلف خطرناک است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت‌های مختلفی که واکسین کرونا ساخته اند، پیروزی علیه کرونا را سخت تر ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ گزارش داده است که ساخت و ساز بیش از حد واکسین کرونا دربازار خطرناک است، زیرا انتخاب یک دارو را برای فرد بسیار دشوار می کند. در نتیجه، بسیاری ممکن است ایده‌ای واکسیناسیون را به کلی کنار بگذارند.

مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسین Sputnik V در مکزیکو - اسپوتنیک افغانستان
مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسین "Sputnik V" در مکزیکو

بر اساس گزارش تولید واکسین از سوی شرکت‌های مختلف می‌تواند پیروزی بر همه گیری را در معرض خطر قرار دهد. انواع داروها باعث ایجاد یک پدیده اقتصادی معروف به "پارادوکس انتخاب" می شود.
طبق نظریه اقتصادی، هرچه خط تولید یک شرکت گسترده تر باشد، برای فروش بهتر است. با این حال، مطالعه رفتار مصرف کننده در اوایل دهه 2000 در ایالات متحده نشان داد که برعکس قضیه بوده است.
در یکی از سوپرمارکت های کالیفرنیا، به بازدیدکنندگان پیشنهاد شد چندین نوع مربا را امتحان کنند و آنچه را دوست دارند خریداری کنند. از یک گروه از مصرف کنندگان خواسته شد 6 مربا را رتبه بندی کنند ، از گروه دیگر - 24. مشخص شد که در حالت اول ، 30 درصد از افرادی که محصولات را امتحان می کردند ، در نهایت خرید می کردند. در حالت دوم ، تعداد خریداران فقط 3 درصد بود.
در این نشریه آمده است: "انواع زیاد از محصولات ممکن است در نگاه اول برای مصرف کنندگان بسیار جذاب به نظر برسد، اما در عمل انگیزه آنها را برای خرید کاهش می‌دهد."
نویسنده این گزارش خاطرنشان کرده است که انتخاب یک واکسین ویروس کرونا بین Pfizer ،Moderna ،AstraZeneca و آنهایی که در حال تولید هستند، دشوارتر از انتخاب بین مربای هلو یا مربای کیوی است. مردم ترس از استفاده از داروی جدید با وجود آزمایشات بالینی دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала