روسیه خواستار تائید واکسین اسپوتنیک وی در اروپا شد

© Sputnik / Ilya Naymushin /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه خواستار تائید واکسین اسپوتنیک وی در اروپا شد
روسیه خواستار تائید واکسین اسپوتنیک وی در اروپا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه درخواستی را برای تأیید واکسن ویروس کرونا (اسپوتنیک وی) به انجمن پزشکی اروپا ارسال کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریل دمیتریف، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، اعلام کرده است که برای تائید واکسین روسی ضد کرونا، درخواستی برای انجمن پزشکی اروپا درخواست نامه ارسال کرده است.

درخواست ثبت واکسین روسی «اسپوتنیک وی» به سازمان  جهانی بهداشت رسید - اسپوتنیک افغانستان
درخواست ثبت واکسین روسی «اسپوتنیک وی» به سازمان جهانی بهداشت رسید

وی گزینه‌ای را پیشنهاد کرده است که تولید واکسین در آلمان صورت بگیرد. دمیتریف گفت: "برنامه های دقیق تر در اواخر ماه دسمبر اوایل جنوری اعلام خواهد شد."
گزارش شد که هند و کره جنوبی به تولید کنندگان اصلی خارجی Sputnik V تبدیل خواهند شد. این کشورها به ترتیب 300 و 150 میلیون دوز واکسن دریافت می کنند.
گفتنیست که قیمت واکسین روسی ضد ویروس کرونا به مراتب پایین‌تر از قیمت واکسین‌های ساخته‌شده توسط شرکت‌های امریکایی Pfizer و Moderna خواهد بود.
قیمت یک دوز واکسین Pfizer ۱۹.۵ دالر و قیمت یک دوز واکسین Moderna ۲۵-۳۷ دالر اعلام شده است، در واقع به این معنی که قیمت‌ها ۳۹ دالر و ۵۰-۷۴ دالر است. به یک نفر دو دوز واکسین Pfizer، اسپوتنیک – وی و Moderna نیاز است. قیمت اسپوتنیک – وی به مراتب پایین‌تر خواهد بود

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала