روسیه تکنالوژی تولید واکسین کرونا را به هند، کوریا تحویل میدهد

© Photo / RDIF Russian Sputnik V واکسین
 Russian Sputnik V واکسین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موراشکو: روسیه در مورد انتقال تکنالوژی تولید "Sputnik V" به هند و کوریایی جنوبی موافقه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل موراشکو وزیر صحت عامه روسیه اظهار داشته است که روسیه قبلا توافق نامه انتقال تکنالوژی تولید واکسین Sputnik V را با هند ، کوریی جنوبی امضا کرده است و مذاکرات با چین، بلاروس در حال انجام است، کارشناسان فرانسه نیز وارد مسکو شده اند.

اثر بخشی واکسن  Sputnik V به 91.4 درصد رسید - اسپوتنیک افغانستان
اثر بخشی واکسن "Sputnik V" به 91.4 درصد رسید

وی گفت: "پیش از این توافقاتی با هند ، کوریا منعقد شده است، مذاکرات با چین و بلاروس در حال انجام است. هیئت بلاروسی امروز در مسکو کار می کند. گروهی از فرانسه نیز مشغول کار هستند و با این تکنالوژی آشنا می شوند."

موراشکو افزود، آزمایشات کلینیکی واکسین روسی Sputnik V قبلاً در بلاروس موفقانه سپری شده و مراحل ثبت آن در حال انجام است. نمایندگان فرانسه "فقط برای ارزیابی، برای دیدن ، این سطح از متخصصان است".

پیش از این، موراشکو در سفری به بوداپست اعلام کرد که صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه آماده انتقال تکنالوژی تولید واکسین Sputnik V  به هنگری است.

به گفته وی، رقابت بین واکسین ها زیاد است، اما لازم است که مانند منافع شهروندان، روسیه به سایر کشورها نیز کمک کند.

وی گفت: "به نظر من، این محصولات نباید به همان روشی كه امروز سعی دارند انجام شود - صرفاً به عنوان یك مأموریت كاری، بلکه باید آن را از نقطه نظر منافع شهروندان در نظر بگیریم  و در قدم اول مبارزه با امراض همه گیر است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала