باید زندگی با ویروس را پذیرفت

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر باید زندگی با ویروس را پذیرفت
باید زندگی با ویروس را پذیرفت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده سازمان صحت جهان اظهار داشته است که منتظر ختم عنقریب پاندمی کووید-19 نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ملیته ووینوویچ نماینده سازمان جهانی صحت به این نظر است که نباید در ماه های نزدیک ختم پاندمی کوید-19 را انتظار داشت.

به گفته وی، بشریت باید زندگی با ویروس را بپذیرد. ما مسیر دور را پیشرو داریم. این مسیر ساده نیست.

کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عوامل مبتلا شدن مجدد به کرونا کشف شد

ووینوویچ در ارتباط ختم پاندمی گفت: "زمان که سطح ایمنی کافی وجود داشته باشد، از جمله به لطف واکسین، قسمی که همه امیدوارند، در برخی مواقع در دسترس باشد. موجودیت ویروس را در جمعیت بپذیریم، و بپذیریم که ویروس قصد فرار از ما را ندارد و مانند سایر ویروس ها در اینجا باقی خواهد ماند. ما باید بیاموزیم که با این ویروس زندگی کنیم و به ویروس اجازه ندهیم که بر زندگی ما حاکم باشد".

به نوبه خود رینات ماکسیوتوف رئیس عمومی مرکز علمی دولتی ویروسلوژی و  بیوتکنالوژی "ویکتر" ابراز نظر نموده گفت که باید پاندمی کوید-19 تا سال 2012 خاتمه یابد.

وی گفت: «ویروس باقی می ماند، اما باور داریم که پاندمی در سال 2021 خاتمه خواهد یافت».

به گفته رینات ماکسیوتوف: «فعلاً 35 هزار دوز واکسن تولید کرده ایم. تا پایان سال، در مجموع 50 هزار دوز واکسن تولید می شود که برخی از آنها، حدود 5 هزار دوز، به آزمایشات ک پس از ثبت نام انجام می شود، بقیه به گردش مدنی معرفی می شوند. ما انتظار داریم که در ماه دیسامبر، بیشتر آنها را به گردش مدنی درآوردیم. "

علاوه بر این، وادیم تاراسوف، مدیر انستیتوت طب ترجمه و بیوتکنولوژی دانشگاه سچنوف وزارت صحت روسیه گفت که هیچ یک از کسانی که در تابستان Sputnik V را در مرحله اول آزمایش کرده بودند، به ویروس کرونا مبتلا نشدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала