صالح: امنیت ملی در میان هسته‌های دشمن نفوذ کرده

© Photo / دولت سازامرالله صالح، معاون اول تکت انتخاباتی دولت ساز
امرالله صالح، معاون اول تکت انتخاباتی دولت ساز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری کشور می‌گوید که ریاست امنیت ملی کابل در یک تحول تازه، توانسته است رخنه اساسی در میان هسته‌های دشمن بیابد.

 به گزارش اسپوتنیک،  امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز چهارشنبه (12 قوس) با نشر خبرنامه‌ای گفته که ریاست امنیت ملی کابل به مرحله جدید کاری خود رسیده است.

وی نوشته:" با افتخار می‌خواهم برای تمام هموطنان ما بخصوص مردم شریف کابل بگویم که ریاست امنیت ملی کابل به اساس یک برنامه منظم که در تمام کارهای ریز آن جلسات شش ونیم دخیل بود به مرحله جدید کاری خود رسیده‌اند. درین تحول ریاست امنیت ملی توانسته است رخنه اساسی در میان هسته‌های دشمن بیابد".

امرالله صالح طالبان را مسئول حمله به دفترش می داند - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ صالح به طالبان: مردم از ترس ماین چسپکی تسلیم "جهل و وحشت" نمی‌شوند

 معاون اول ریاست جمهوری افزوده:" بازهم در بیست و چهار ساعت گذشته پنچ تن از تروریستان را که می‌خواستند فاجعه خلق کنند دستگیر نمودند. یک تن ازین تروریستان در سرای شهزاده هنگامی دستگیر شد که می‌خواست حواله پول ارسال شده از پاکستان را اجرایی نماید".

آقای صالح همچنان گفته:" من یک بار دیگر جزییات پیشرفت ها در قضیه پوهنتون کابل و دیگر حوادث دلخراش را دیدم. مصلحت این است که عام سازی جزییات برای چند روز دیگر معطل باشد".

به گفتۀ وی، رییس جمهور افغانستان مصمم است که تروریستانی را که در هفته‌های اخیر دستگیر شده‌اند از قوه قضایه بخواهد علنی محاکمه نمایند. من یقین دارم روزی که ملت جزییات این اعترافات را بخوانند همه یکصدا شده و خواهان اعدام این اعضای هسته‌ای جهل و وحشت که روی ابلیس را سفید ساخته‌اند خواهند شد.

وی همچنان گفته: ارقام نشان میدهد که حوادث جنایی بی نهایت کم شده است و هفته ها میشود که احصاییه حوادث به ده حادثه در روز نمی رسد. جلسات شش و نیم برای تطبیق میثاق امنیتی اکنون مانند اعضای یک خانواده و یک قوم متحد باهم کار می نمایند. ما هرروز صبح پس از ادای نماز به کارهای مقدس مبارزه با جرم–مبارزه برضد ترور- آوردن نظم شهری–مبارزه برضد رشوه ستانی و مردم آزاری و وصل مردم با حاکمیت قانون محور می پردازیم. راه درازی در پیش است. اما پیشرفت ها را شما لمس میکنید".

معاون اول ریاست جمهوری همچنان گفته که بر علیه شماری از آمرین جنایی شکایت شده بود که گویا رفتارشان غیر مسلکی است و به گفته کابلی‌ها با تفنگچه‌های خود بالای مردم -تیم –می‌دهند. این رفتار اصلاح می‌شود. مطمین باشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала