تأثیر مثبت واکسین کرونا بر بازار جهانی نفت

© Sputnik / Maks Vetrovالکساندر نواک وزیر انرژی روسیه
الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نواک: انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده و ایجاد واکسین COVID بر بازار نفت تأثیر مثبت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر نواك، معاون صدراعظم روسیه طی سخنرانی در نشست وزرای  اوپك+ گفت: «نتایج انتخابات ریاست جمهوری امریکا و ایجاد واکسین ها علیه ویروس کرونا تأثیر مثبتی در بازار نفت دارد. با این همه، هنوز هم عوامل محدودكننده ناشی از COVID-19 و كاهش تقاضای نفت در زمستان وجود دارد».

اوپک پایان دوران نفت را پیش‎‌بینی کرد  - اسپوتنیک افغانستان
اوپک پایان دوران نفت را پیش‎‌بینی کرد

نواک تاکید کرد که امروز ما باید نتایج اجرای توافق نامه ماه نوامبر را مورد بحث قرار دهیم و همچنین پیش بینی های مربوط به توسعه بازار را ارزیابی کنیم، با در نظر گرفتن عوامل مثبت که بر وضعیت فعلی تأثیر مثبت می گذارند. منظور من اطمینان از انتخابات در ایالات متحده است، اقدامات تحریک کننده در بسیاری از کشورها علیه گسترش ویروس کرونا، ظهور واکسین های جدید علیه این امراض - همه اینها تأثیر مثبتی در بازار دارد ".

معاون صدراعظم روسیه افزود "همزمان می بینیم که عدم قطعیت های وجود دارد. این اقدامات محدود کننده در بسیاری از کشورها در چارچوب موج دوم (COVID-19 و با توجه به زمستان ، تقاضای کمتری (برای نفت) است. اینها همه عوامل باید ارزیابی و تصمیم گیری آگاهانه ای درباره اقدامات بعدی ما بر اساس توافق نامه OPEC +)) امضا شده در اپریل سال جاری انجام شود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала