تصویری از ارواح در آشپزخانه مردی را به وحشت انداخت+ عکس

© Fotolia / BortN66Кричащий силуэт
Кричащий силуэт - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد پس از ثبت عکسی از آشپزخانه آپارتمان خود متوجه وجود ارواح در آن شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پایگاه خبری mirror، مردی با شنیدن صدا‌های عجیب در آشپزخانه اش اقدام به ثبت تصاویری می‌کند و در نهایت تعجب متوجه وجود شبح در آشپزخانه آپارتمانش می‌شود.

این عکس از دهلیز منتهی به آشپزخانه و در حالی که نور اندکی وجود دارد ثبت شده است.

او پس از ثبت این عکس چیزی در آن ندید، ولی با دقت بیشتر و بزرگنمایی آن متوجه شده که موجودی شبیه به انسان [شبح] از پشت در آشپزخانه سرک کشیده و لبخند کمرنگی نیز بر لب دارد.

این مرد پس از بازنشر عکس در شبکه اجتماعی «رِدیت» نظر کاربران را خواست و بیشتر آن‌ها اعتراف کردند که شبح را دیده اند. برخی نیز آن را نوعی جلوه تصویری قلمداد کردند.

این عکس در شبکه ردیت یک هزار اظهار نظر به دنبال داشت امام بیشتر کاربران معتقد بودند فردی با ماسک از پشت در نگاه می‌کند. از سوی دیگر، رنگ تصویر صورت با بخش‌های دیگر عکس متفاوت است. با این حال گمانه زنی‌ها درباره وجود شبح نیز مطرح است چراکه در تقریبا به دیوار چسبیده است و امکان قرار گرفتن شخصی پشت آن وجود ندارد.

این مرد گفته است به همراه دو دوستش در خانه زندگی می‌کند، ولی هنگام ثبت عکس کسی در خانه نبوده است. او گفت: حتی بعد ثبت عکس به دلیل صدا‌هایی که از آشپزخانه می‌آمد، آنجا را چک کردم و چیزی نیافتم.

مرد که مشخص نیست اهل کجاست پس از ثبت این عکس تصمیم گرفته خانه را ترک کند و با خانواده اش زندگی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала